سپاه؛ پیشواز خدمات‌رسانی به آحاد جامعه
کد خبر: 3803016
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹

سپاه؛ پیشواز خدمات‌رسانی به آحاد جامعه

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه موقت سنندج با اشاره به اینکه سپاه پاسداران عامل حفظ امنیت کشور و پیشواز خدمت به آحاد مردم است، گفت: سپاه در مبارزه با داعش نشان داد که نیرویی ضدتروریسم است.

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا سیداحسن حسینی، امام جمعه موقت سنندج امروز، 23 فروردین‌ماه در آیین عبادی - سیاسی نماز جمعه این هفته اظهار کرد: سپاه نیروی محبوب بین مردم کشور بوده و اقدام شرارت‌نگیز آمریکا در قرار دادن نام سپاه بین گروه‌های تروریستی محکوم است.
وی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران عامل حفظ امنیت کشور و پیشواز خدمات‌سانی به آحاد جامعه است، افزود: سپاه در مبارزه با داعش نشان داد که نیرویی ضد تروریسم و حامیان تروریست است.
ماموستا حسینی با اعلام اینکه فعالیت‌های سپاه در منطقه بود که آمریکایی ها را عصبانی و مجبور به چنین رفتارهایی کرد، افزود: این اقدام ترامپ علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حماقت، جهالت و خوش خدمتی او به نتانیاهو و رژیم صهیونیستی را نشان می دهد.
وی عنوان کرد: مردم کردستان در کنار سایر هموطنان مان در سراسر کشور با حضور در راهپیمایی امروز نشان می دهند همه سپاهی هستند و از سپاه، نظام و ولایت حمایت می کنند.
امام جمعه موقت سنندج در بخش دیگری از سخنانش از مردم درخواست کرد که با کمک بیشتر به سیل زدگان کشور، سپری در مقابل بلایا، مشکلات و آسیب‌ها برای آنها ایجاد کرده و آن را توشه‌ای برای آخرت خود کنند.
وی در ادامه خطاب به مسئولان اعلام کرد: مسئولان به مردم توجه بیشتری داشته باشند چرا که این مردم شایسته بهترین خدمات هستند.
ماموستا حسینی در پایان یادآور شد: همه باید با فعالیت‌های ارزنده، خدمات، ادای مسئولیتی که بر عهده دارند و کمک به فقرا رضایت خدا را جلب کنند.
انتهای پیام

captcha