اقدام آمریکا علیه سپاه انسجام ملت ایران را بیشتر کرد
کد خبر: 3803031
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۴

اقدام آمریکا علیه سپاه انسجام ملت ایران را بیشتر کرد

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه زاهدان گفت: اقدام امریکا علیه سپاه، نه تنها از محبوبیت این نهاد نزد امت مسلمان کم نکرد، بلکه سبب انسجام و اتحاد بیشتر آنان شد، زیرا کسی خدمات سپاه به قشر محروم و دلاوری‌های آن در دفاع از مظلومان را فراموش نمی‌کند.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، حجت‌الاسلام مصطفی محامی، امام جمعه زاهدان در خطبه‌های نماز جمعه، 23 فروردین‌ماه گفت: تروریستی خواندن سپاه از سوی امریکا، نشان‌دهنده عجز و ناتوانی این حکومت  مقابل نیروی مردمی و مقتدر سپاه پاسداران است.
وی اظهار کرد: سپاه پاسداران عاملی است که نقشه‌ها و توطئه‌های امریکا در منطقه را به شکست کشانده است، بنابراین امریکایی‌ها برای جبران سرخوردگی‌های خود دست به چنین اقدام ناشیانه و خارج از عرفی زدند.
امام جمعه زاهدان افزود: اقدام امریکا علیه سپاه، نه تنها از محبوبیت آن نزد امت مسلمان کم نکرد، بلکه سبب انسجام و اتحاد بیشتر آنان شد، زیرا کسی خدمات سپاه به قشر محروم و دلاوری‌های آن در دفاع از مظلومان را فراموش نمی‌کند.
وی بیان کرد: ملت ایران با حمایت گسترده خود در همان لحظه اول این نقشه خبیثانه آمریکا را نقش بر آب کرد؛ سپاه یکی از ارکان مهم انقلاب است و در دل آحاد ملت و جهان قرار دارد.
محامی با بیان اینکه سپاه هم در جنگ نرم و هم در جنگ نظامی همواره در مقابل دشمنان انقلاب ایستاده و خاری در چشم دشمنان بوده است، افزود: سپاه از ابتدای شکل‌گیری، خدمت صادقانه را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داد و خدمات آن چه در دوران جنگ و چه پس از آن، بر کسی پوشیده نیست.
وی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، عنوان کرد: در سه ماه «رجب»، «شعبان» و «رمضان» به دلیل نزول برکات آسمانی و باز شدن در‌های برکت به روی بندگان، دل‌های مردم به یکدیگر نزدیک و آسیب‌های اجتماعی به تبع آن کمتر و کمتر می‌شود.
نماینده ولی فقیه در استان به سالروز میلاد حضرت علی‌اکبر و روز جوان اشاره کرد و افزود: جوانان باید قدر دوران طلایی عمر خود را بدانند، در این دوره آنان انرژی، امید و قدرت ابتکار دارند، لذا آن را در مسیر درست به‌کار گیرند تا منشأ خدمت و برکات برای جامعه خود باشند.

انتهای پیام

captcha