اقدام نابخردانه آمریکا وحدت ملی گروه‌های مختلف ایرانی را تعمیق بخشید
کد خبر: 3803050
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۴

اقدام نابخردانه آمریکا وحدت ملی گروه‌های مختلف ایرانی را تعمیق بخشید

گروه سیاست و اقتصاد _ امام جمعه ابهر با اشاره به اینکه سپاه در ادوار مختلف به توطئه‌های آمریکا در ایران و منطقه پایان داده است، گفت: اقدام نابخردانه آمریکا در تروریستی خواندن سپاه، وحدت ملی گروه‌های مختلف ایرانی را تعمیق بخشید.

اقدام نابخردانه آمریکا، وحدت ملی گروه‌های مختلف ایرانی را تعمیق بخشیدبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی، امام جمعه ابهر  ظهر امروز، ۲۳ فروردین‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه شهر ابهر ضمن محکوم کردن اقدام جاهلانه ترامپ در تروریستی اعلام کردن اظهار کرد: آمریکا سپاه را عامل بسیارى از شکست‌هاى خود در ایران مى‌داند و به همنی دلیل عصبانی است.
وی یادآور شد: اقتدار سپاه سبب شکست انواع فتنه‌ها در داخل ایران، ناکامی انواع کودتاها، عبور ایران از تحریم‌ها و تکمیل پروژه‌هاى نفتى و گازى در پارس جنوبى و همچنین تأمین امنیت داخلى شده است.
وی با اشاره به نقش سپاه در شکست طرح تجزیه کشورهایى مانند سوریه، عراق و لبنان و همچنین شکست در به قدرت رساندن تروریست‌ها در سوریه و مسائل دیگر تصریح کرد: این اقدامات در راستای حمایت‌هاى سپاه از مردم منطقه صورت گرفته است.
امام جمعه ابهر با اشاره به اینکه سپاه از عوامل اصلى ضربه‌گیرى تحریم‌هاى آمریکا علیه ایران بوده که خودکفایى بنزین آخرین شاهکار این جریان مقدس و مردمى است، بیان کرد: سپاه و جریان مردمى وابسته به آن در جهان اسلام، محیط خاورمیانه اسلامى و خلیج فارس را براى آمریکا ناامن کرده است.
وی با تاکید بر برکات اقدام امریکا بر ضد سپاه گفت: این اقدام احمقانه ترامپ تبعات و برکات بسیار مثبت برای ایران عزیز و تبعات بسیار منفی و سنگین برای آمریکا و اذناب آن خواهد داشت.
رحیمی تعمیق وحدت ملى بین گروه‌هاى مختلف در ایران را از نتایج اقدام سپاه عنوان و تصریح کرد: نتایج این اقدام هم‌اکنون نمایان شده است، کما اینکه گروه‌هاى مختلف اعم از دولت و مجلس و ملت یکدست و هم صدا با هم از سپاه پاسداران حمایت کرده و هشتک «من یک پاسدار هستم» به یکى از داغ‌ترین مباحث بین گروه‌هاى مختلف در فضاى مجازى تبدیل شد.
وی تبدیل سربازان امریکایی به یک تروریست را از پیامدهای منفی اقدام علیه سپاه برای آمریکا دانست و ادامه داد: این مهم به معناى پایان تردد آزادانه این نظامیان در عراق خواهد بود.
رحیمی به کمک‌رسانی به سیل‌زدگان تاکید کرد و گفت: این کمک باید در راستای دفاع از هم‌نوع و هم‌وطن انجام شود.
خطیب جمعه ابهر در ادامه به مجلس شورای اسلامی پیشنهاد کرد، برای مقابله با توطئه‌های آمریکا لوایح چهارگانه استعماری را به طور یک جانبه منتفی اعلام کرده و از مجمع تشخیص مصلحت باز پس بگیرد.
انتهای پیام
captcha