اقدام آمریکا نسبت به سپاه موجب انسجام بیشتر جامعه می‌شود
کد خبر: 3803101
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۱

اقدام آمریکا نسبت به سپاه موجب انسجام بیشتر جامعه می‌شود

گروه اجتماعی ــ مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری سمنان با بیان اینکه اقدام خصمانه آمریکا نسبت به سپاه موجب انسجام و وحدت بیشتر در جامعه می‌شود، گفت: این اقدام نشان‌دهنده عمق دشمنی و کینه استکبار جهانی نسبت به راه و اهداف عالیه انقلاب است.

اقدام خصمانه آمریکا نسبت به سپاه موجب انسجام و وحدت بیشتر در جامعه می‌شود

به گزارش ایکنا از سمنان، ایرج کارخایی، مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری سمنان امروز، 24 فروردین در جلسه بررسی و پیگیری وضعیت طرح جامع استان سمنان با اشاره به دائمی بودن تهدیدات دشمنان، گنجاندن نام پرافتخار سپاه پاسداران در فهرست گروه‌های تروریستی توسط آمریکا را نشان‌دهنده عمق دشمنی و کینه استکبار جهانی نسبت به راه و اهداف عالیه انقلاب دانست و گفت: این اقدام آمریکایی‌ها موجب همدلی، وحدت و همبستگی بیشتر ملت و مسئولان در کشور خواهد شد.

وی ادامه داد: حادثه تاسف بار سیل اخیر در استان‌های مختلف کشور نشان داد که تهیه طرح‌های پیشگیرانه به‌منظور مقابله با انواع تهدیدات و آسیب‌پذیری‌ها ضروری است که در این راستا تهیه طرح جامع پدافند غیرعامل می‌تواند به‌عنوان یک سند بالا دستی متقن و محکم و یک کار ماندگار و چراغ راهنمای مناسبی برای اجرای طرح‌های پیشگیرانه در حوزه پدافند غیرعامل به‌کار گرفته شود.

مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری سمنان شناسایی ظرفیت‌ها‌، توانمندی‌ها و دارایی‌های کلیدی و مهم استان، شناخت آسیب‌پذیری‌ها و اولویت‌بندی آن‌ها و ارائه راهکارهای علمی و عملی برای مقابله با تهدیدات و آسیب‌ها را به‌منظور اجرای اصل پیشگیری و پیش‌بینی از مهم‌ترین دستاوردهای طرح‌های جامع پدافند غیرعامل برشمرد‌‌.

به گفته وی، برنامه‌ریزی برای تهیه و تدوین طرح جامع پدافند غیرعامل استان و طرح جامع پدافند غیرعامل شهرستان‌ها  در دست اجراست.

انتهای پیام

captcha