کمک ۱۰۰ میلیون تومانی خیر زنجانی به سیل‌زدگان
کد خبر: 3803110
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۱

کمک ۱۰۰ میلیون تومانی خیر زنجانی به سیل‌زدگان

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از کمک ۱۰۰ میلیون تومانی یک خیر به سیل‌زدگان خبر داد و گفت: کمک‌های مردم زنجان بیش از ۱.۸ میلیارد تومان برآورد شده است.

کمک 100 میلیون تومانی یک خیر زنجانی به سیل‌زدگانهدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: یکی از خیران زنجانی مقیم تهران در اقدامی خداپسندانه مبلغ 100میلیون تومان برای سیل‌زدگان کشور کمک کرد.
وی یادآور شد: این خیر که از حامیان طرح اکرام ایتام نیز هست، ماهیانه 8 میلیون تومان به حساب فرزندان یتیم واریز می‌کند.
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان  ضمن اظهار همدردی با هم‌وطنان سیل‌زده گفت: وظیفه انسانی  و مسلمانی حکم می‌کند که در شرایط سخت به فکر عزیزان سیل‌زده بوده  و با کمک‌های خود در کاهش آلام آنان بکوشیم؛ لذا به منظور حمایت از هموطنان مناطق سیل‌زده کارکنان کمیته امداد استان زنجان نیز معادل یک روز از حقوق خود را به کمک‌های انسان دوستانه جهت این مناطق اختصاص دادند.
صفری با اشاره به اینکه کمک‌های غیرنقدی مردم شریف استان زنجان در قالب 13دستگاه وسیله سبک و سنگین به استان‌های سیل‌زده ارسال شده است، گفت: از ابتدای وقوع سیل کارکنان این نهاد با حرکت جهادی و انقلابی نسبت به جمع‌آوری کمک‌های مردمی اقدام کرده‌اند.
مدیر‌کل کمیته امداد استان زنجان ضمن قدر دانی از حضور مردم و خیران در یاری رساندن به سیل‌زدگان کشور گفت: مردم استان زنجان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به منظور کمک رسانی به سیل‌زدگان کشور به شماره‌حساب 0108640425009 نزد بانک ملی شعبه میدان بار یا شماره کارت مجازی 1133-9952-9911-6037 بانک ملی واریز کنند.
وی خاطرنشان کرد: مردم استان زنجان در مجموع بیش از ۱.۸ میلیارد تومان به سیل‌زدگان کمک کردند.
انتهای پیام
captcha