هوشیاری همه‌جانبه؛ لازمه تحقق آرمان‌های انقلاب
کد خبر: 3803139
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱

هوشیاری همه‌جانبه؛ لازمه تحقق آرمان‌های انقلاب

گروه سیاست و اقتصاد ــ رئیس سازمان بسیج کارمندان استان سمنان با بیان اینکه تحقق آرمان‌های انقلاب نیاز به بصیرت و هوشیاری همه‌جانبه در همه عرصه‌ها دارد، گفت: فعالیت اقشار مختلف بسیج به‌ویژه پویایی بسیج کارمندان بسیار اثرگذار است.

بصیرت و هوشیاری همه جانبه ؛ لازمه تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی

به گزارش ایکنا از سمنان، مرتضی دهرویه، رئیس سازمان بسیج کارمندان استان سمنان شب گذشته، 23 فروردین در همایش فرماندهان پایگاه‌های بسیج سمنان با اشاره به اینکه تحقق شعار سال نیاز به برنامه‌ریزی‌های مدون در کشور دارد، اظهار کرد: عملیاتی شدن رونق تولید نیاز به برنامه‌ریزی دقیق و اصولی  است که در این راستا توسعه و آبادانی استان مستلزم مطالبه‌گری کارکنان بسیجی دولت از مسئولان است که باید به‌طور جدی دنبال شود.

وی ادامه داد: تحول در قشر بسیج کارمندان از جمله منویات رهبر معظم انقلاب است که براین اساس کارگروه‌های علمی، پژوهشی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، امور زیربنایی و خدمات‌رسانی به‌منظور فعال‌سازی قشر بسیج کارمندان استان سمنان در ماه‌های گذشته برگزار شده است.

وی از عضویت پنج هزار کارمند استان در بسیج خبر داد و گفت: از این تعداد عضویت سه هزار نفر فعال و مابقی دارای عضویت عادی هستند.

دهرویه با تأکید بر اینکه تحقق آرمان‌های انقلاب نیاز به بصیرت و هوشیاری همه‌جانبه در همه عرصه‌ها دارد، یادآور شد: مهم‌ترین اهداف بسیج کارمندان مقابله با جنگ اقتصادی، رونق تولید و خودکفایی، افزایش اقتدار و قدرت دیپلماسی، رونق اشتغال و ریشه‌کنی بیکاری است.

انتهای پیام

captcha