توزیع روزانه ۲ هزار بسته غذایی بین سیل‌زدگان کوهدشت
کد خبر: 3803202
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳

توزیع روزانه ۲ هزار بسته غذایی بین سیل‌زدگان کوهدشت

گروه اجتماعی ــ فرمانده سپاه کوهدشت از توزیع روزانه دو هزار بسته غذایی بین سیل‌زدگان کوهدشت خبر داد و گفت: سپاه کردستان معین این شهرستان است.

روزانه 2 هزار بسته غذایی بین سیل‌زدگان کوهدشت/سپاه کردستان معین کوهدشت استبه گزارش ایکنا از لرستان، کرم کونانی، فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت امروز، 24 فروردین در جلسه ستاد بحران که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: سپاه ناحیه کوهدشت در همان روزهای آغازین سیلاب با هماهنگی فرماندار و اعضای ستاد بحران شروع به فعالیت کرد و نیز اطلاع‌رسانی کاملی نسبت به مخاطرات سیل در شهرستان کوهدشت و به‌ویژه منطقه رودبار داشته‌ است.
وی افزود: بسیجیان کوهدشت با همکاری هلال‌احمر، شهرداری و دستگاه‌های خدماتی پس‌از سیل حدود 350 واحد مسکونی در این شهر که دچار آب‌گرفتگی شده‌ بود را پاک‌سازی کردند.
فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت با بیان این‌که روزانه دو هزار بسته غذایی توسط سپاه این ناحیه بین سیل‌زدگان کوهدشت توزیع‌ شده است، عنوان کرد: سپاه کردستان معین این شهرستان است و آن‌ها را با هماهنگی فرماندار، راهداری و بخشدار مرکزی در منطقه کوهدشت شمالی مستقر کرده‌ایم.
کونانی با اشاره به پیگیری ارسال دو قایق از بندر انزلی برای تردد مردم در منطقه رودبار کوهدشت، گفت: هم‌اکنون هشت قایق در این منطقه مستقر است.
فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت اضافه کرد: این شهرستان از لحاظ بنیادی و به‌ویژه راه‌های مواصلاتی مشکلاتی دارد زیرا در صورت بازگشایی موقت دوباره پُل‌ها در سیلاب تخریب و ارتباط مردم با مرکز کوهدشت قطع می‌شود، راه‌های ارتباطی ما باید برای همیشه بازگشایی شود.

انتهای پیام

captcha