مشارکت شهروندان، نقش مهمی در پیشگیری از سرقت دارد
کد خبر: 3803220
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷

مشارکت شهروندان، نقش مهمی در پیشگیری از سرقت دارد

گروه اجتماعی ــ فرمانده انتظامی سیرجان گفت: مشارکت شهروندان نقش مهمی در پیشگیری از سرقت دارد و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک می‌توانند مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از سایت پلیس، محمدرضا ایران‌نژاد، فرمانده انتظامی سيرجان امروز شنبه، 24 فروردین گفت: در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در شهرستان سیرجان، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با گشت‌زنی محسوس و نامحسوس در سطح حوزه استحفاظی 14 نفر سارق را شناسایی و آن‌ها را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی سيرجان با اشاره به اینکه سارقان به 6 فقره سرقت داخل خودرو، یک فقره سرقت موتورسیکلت، پنج فقره سرقت منزل و چهار فقره سرقت اماکن خصوصی و دو فقره اتومبیل و 6 فقره سایر سرقت‌ها اعتراف کردند.
ایران‌نژاد تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه سارقان لوازم و وسایل جهت باز کردن قفل، وسایل و قطعات داخل خودرو، و تعدادی مدارک شناسایی مربوط به افراد مالباخته کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی سیرجان با بیان اینکه تحقیق از سارقان برای کشف سایر سرقت‌های احتمالی ادامه دارد، تأکید کرد: مشارکت شهروندان نقش مهمی در پیشگیری از سرقت دارد و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک می‌توانند مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.
انتهای پیام

captcha