هنر انقلاب اسلامی، برگرفته از باورهای مردم است
کد خبر: 3803223
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰

هنر انقلاب اسلامی، برگرفته از باورهای مردم است

گروه فرهنگی ــ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود با بیان اینکه هنر انقلاب اسلامی الهام گرفته از باورهای مردم و تحولات انقلاب است، گفت: فعالیت‌های فرهنگی ـ هنری در این عرصه مورد توجه مردم قرار می‌گیرد.

هنر انقلاب اسلامی، برگرفته از باورهای مردم است

به گزارش ایکنا از سمنان، رضا مهدیان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود، امروز، 24 فروردین‌ماه درجمع تعدادی از هنرمندان بسیجی شهرستان شاهرود به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهید آوینی با بیان اینکه هنر انقلاب اسلامی الهام گرفته از تحولاتی است  که منجر به پیروزی انقلاب شد، اظهار کرد:  موضوعاتی که در هنر انقلاب توسط هنرمندان به تصویر کشیده می‌شوند از جنس باورها و اعتقادات قلبی مردم است.

وی با اشاره به اینکه پویایی و اثرگذاری هنر به ماندگاری انقلاب اسلامی کمک می‌کند یاداور شد: هنرمندان باید با بهره‌گیری از این ویژگی به ثبت وقایع انقلاب اسلامی و تولید آثار فاخر و پرمحتوا در این زمینه بپردازند.

مهدیان اظهار کرد: برپایی نمایشگاه توسط هنرمندان، ساخت فیلم‌های کوتاه از زندگی فعالان عرصه انقلاب، اجرای تئاتر و اجرای جشنواره موسیقی انقلاب در شهرستان می‌تواند در معرفی انقلاب به نسل جوان و ترغیب علاقه‌مندان این حوزه اثرگذار باشد.

انتهای پیام

captcha