همایش سراسری روحانیون حج 98 در قم برگزار می شود
کد خبر: 3803245
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸
29 فروردین؛

همایش سراسری روحانیون حج 98 در قم برگزار می شود

گروه جامعه ــ همایش سراسری روحانیون، معین و معینه‌های حج سال 98 با حضور نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت، 29 فروردين در قم برگزار می‌شود.

همایش سراسری روحانیون حج 98 در قم برگزار می شودبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی بعثه مقام معظم رهبری؛ حجت‌الاسلام علی پروانه، مدیرکل جذب و سازماندهی امور روحانیون بعثه مقام معظم رهبری با اعلام این خبر و با اشاره به اينكه اين همايش به منظور تبیین سیاست‌ها و برنامه‌های حج 98 برگزار می‌شود، اظهار داشت: اين همايش دو روزه است، روز اول همايش از ساعت 8 تا 18 با حضور تمامی روحانيون، معين و معينه‌های كاروان‌ها خواهد بود و روز دوم همايش به برگزار‌ی كارگاه آموزشی معين و معينه‌های كاروان‌ها از ساعت 8 تا 18 اختصاص دارد.

حجت‌الاسلام پروانه یادآورشد: دراین همایش که رئیس سازمان حج و زیارت و نماینده ولی فقیه حضور دارند، علاوه بر تبیین سیاست‌ها و برنامه‌های حج 98، کارگاه‌های مهارتی معنویت‌افزایی، حل تعارض و سبک زندگی اسلامی نیز برگزار و بسته‌های آموزشی و فرهنگی دراختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی در خصوص برگزاری این همایش از طریق پایگاه مدیریت جذب و سازماندهی و ارسال پیامک انجام شده است، افزود: حضور تمامي روحانيون، معين و معينه‌هايی كه برای حج سال 98 دعوت شدند در اين همايش الزامی است.

گفتنی است، اين همايش در سالن اجتماعات بیداری اسلامی جامعة الزهرای قم واقع در بلوار امين، سالاريه، خيابان بوعلي برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

captcha