استقرار گشت‌های راهداری در محورهای جنوب کرمان
کد خبر: 3803246
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸

استقرار گشت‌های راهداری در محورهای جنوب کرمان

گروه اجتماعی ــ معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی و هشدارهای ستاد مدیریت بحران استان کرمان مبنی بر بارش باران و سیلابی شدن مسیل‌ها، گشت‌های راهداری در محورهای جنوب استان مستقر هستند.

به گزارش ایکنا از کرمان، مرتضی رهبر، معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان امروز شنبه، 24 فروردین در جلسه ستاد بحران جنوب استان کرمان گفت: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی و هشدارهای ستاد مدیریت بحران استان مبنی بر بارش باران و سیلابی شدن مسیل‌ها گشت‌های راهداری در محورهای جنوب استان مستقر هستند.
وی افزود: از چند روز گذشته که هشدارهای هواشناسی به‌صورت جدی صادر شده است 185 راهدار با 146 دستگاه راهداری سبک، سنگین و نیمه‌سنگین به حالت آماده‌باش درآمده است.
رهبر بیان کرد: با توجه به احتمال بارندگی شدید تمام امکانات لازم پیش‌بینی شده است تا تردد ایمن در محورهای ارتباطی جنوب استان بیشتر فراهم شود.
معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان با اشاره به لایروبی 347 دستگاه پل در جنوب کرمان افزود: 6 هزار و 400 پل و آب‌رو در جنوب کرمان وجود دارد که با تمهیدات اندیشیده شده مسیر سیلاب‌ها باز شده است.
رهبر با اشاره به وجود بیش از 27 آبنما در محور اصلی رودبار جنوب ـ ایرانشهر تأکید کرد: بر اثر سیلاب‌های اوایل امسال این آبنماها بسیار خسارت دیده‌اند که با تمهیدات اولیه ترمیم سطی شده و با توجه به بروز بارندگی‌های پی در پی عملیات ترمیم اصولی این آبنماها با تخصیص اعتبار باید انجام شود.
انتهای پیام

captcha