ضرورت تحقق شعار سال «رونق تولید» در شهرستان سرعین
کد خبر: 3803262
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱

ضرورت تحقق شعار سال «رونق تولید» در شهرستان سرعین

گروه اجتماعی ــ امام جمعه شهرستان سرعین در نخستین جلسه فرهنگ عمومی این شهرستان ‌بر ضرورت تحقق و اجرایی کردن شعار سال «رونق تولید» در سرعین تأکید کرد.

ضرورت تحقق شعار سال «رونق تولید» در شهرستان سرعینبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام اصغری، امام جمعه شهرستان سرعین، صبح امروز، 24 فروردین‌ماه در نخستین جلسه فرهنگ عمومی شهرستان سرعین که با حضور فرماندار ‌و مسئولان شهرستانی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، بر ضرورت تحقق و اجرایی کردن شعار سال «رونق تولید» در شهرستان سرعین تأکید کرد و از مسئولان خواست تا با آموزش‌های لازم طرح‌های ساده روستایی و رونق تولیدات کشاورزی را در دستور کار خویش قرار دهند.

حسن‌پور، فرماندار سرعین نیز از برگزاری آیین‌های تجلیل از فعالین فرهنگی شهرستان سرعین در سال جدید خبر داد و افزود: برای ارج نهادن به هنر در شهرستان سرعین باید از بزرگان این شهرستان با احترام ویژه ای تجلیل شود.

تسریع در تخصیص زمین مجتمع فرهنگی ـ هنری شهرستان سرعین به منظور  ایجاد ساختمان فرهنگ و ارشاد اسلامی سرعین و مجتمع فرهنگی ـ هنری، مکان‌یابی برای برگزاری نمایشگاه‌های فصلی در سرعین و برنامه‌ریزی فرهنگ و ارشاد اسلامی سرعین برای برگزاری مراسم تجلیل از استاد رحیم اسداللهی از مصوبات فرهنگی این جلسه بود.

انتهای پیام

captcha