اعزام گروه جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد و علوم پزشکی همدان به لرستان
کد خبر: 3803288
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵

اعزام گروه جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد و علوم پزشکی همدان به لرستان

گروه اجتماعی ــ جمعی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی همدان با حضور در مناطق سیل‌زده استان‌های لرستان، به یاری مردم شریف و آسیب‌دیده این مناطق پرداختند.

اعزام گروه جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد و علوم پزشکی همدان به لرستانبه گزارش ایکنا از همدان، با توجه به وقوع سیل اخیر در مناطق مختلف کشور، امروز کمک‌رسانی به مردم آسیب‌دیده و سیل زده استان‌های آسیب‌دیده یک وظیفه همگانی و انسان‌دوستانه به شمار می‌رود.
به دنبال این حادثه ناگوار و دلخراش که منجر به بروز خسارت‌هایی در این مناطق شد، جمعی از دانشجویان و اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان و گروه جهادی متشکل از دانشجویان بسیجی و کارکنان دانشگاه آزاد همدان جهت کمک به هم‌وطنان عزیز با حضور در مناطق سیل زده استان لرستان به خدمت‌رسانی به مردم شریف و سیل‌زده این خطه می‌پردازند.
همدلی و همیاری با این مردم سیل زده در کنار خدمت رسانی به هم‌وطنان ساکن در شهرهای این دو استان به منظور کاهش آلام و گرفتاری‌های ایجاد شده برای ایشان از جمله اهداف این اردوی جهادی و خودجوش است.
یادآور می‌شود، در جریان برگزاری این اردوی جهادی و خودجوش، مبلغی بالغ بر ۵۰ میلیون ریال توسط دانشجویان خیر بسیج دانشجویی، انجمن اسلامی دانشجویان، تشکل استاد شهریار، انجمن اسلامی تحکیم وحدت، جامعه اسلامی دانشجویان، کانون قرآن و عترت، کانون فرهنگ، ادب و هنر، کانون مهدویت، کانون خیریه مهرانه و کانون دختران آفتاب دانشگاه علوم پزشکی همدان جمع آوری شد.
این مبلغ صرف خرید اقلام ضروری و مورد نیاز سیل‌زدگان از جمله ۱۴ کارتن شیر خشک برای سیل زدگان استان‌های گلستان و لرستان شد.
انتهای پیام

captcha