۳۱ هزار نفر از نیازمندان فارس به زیارت اعتاب مقدسه مشرف شدند
کد خبر: 3803295
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵

۳۱ هزار نفر از نیازمندان فارس به زیارت اعتاب مقدسه مشرف شدند

گروه اجتماعی ــ ۳۱ هزار و ۱۵۸ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان فارس به اردو‌های زیارتی و آموزشی در اعتاب مقدسه اعزام شدند.

محمد بذرافشان، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس، در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با اشاره به اینکه برگزاری اردوهای زیارتی و آموزشی از برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد به‌شمار می‌رود، گفت: یکی از مهم‌ترین رویکردهای کمیته امداد ارتقای سطح باورهای دینی، اعتقادی خانوارهای تحت حمایت این نهاد است که در همین راستا طی سال گذشته، 31 هزار و 158 مددجو به سفرهای زیارتی و آموزشی اعزام شدند.
وی اظهار كرد: مددجویانی که تا کنون به اماکن زیارتی مشرف نشدند، در طول سال شناسایی و با یاری خیران امکان سفر آن‌ها به عتبات عالیات، مشهد و سایر اماکن زیارتی فراهم می‌شود.
بذرافشان یادآور شد: در سال 97 تعداد 3 هزار و 300 نفر به حرم مطهر امام راحل و حضرت معصومه(س)، 11 هزار و 992 نفر به اردوهای آموزشی درون استانی، 10 هزار و 360 نفر به مشهد مقدس، 3 هزار و 50 نفر به پیاده‌روی اربعین، 256 نفر به عتبات عالیات و 2 هزار و 200 نفر نیز به اردوهای راهیان‌نور اعزام شدند.
مدیركل كمیته امداد امام خمینی(ره) فارس در پایان گفت: برگزاری این اردوها و اعزام مددجویان به اردوهای زیارتی و آموزشی در سال جاری نیز ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام

captcha