اعزام ۴۰ نفر از اساتید و کارکنان دانشگاه سمنان به پل‌دختر
کد خبر: 3803297
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹

اعزام ۴۰ نفر از اساتید و کارکنان دانشگاه سمنان به پل‌دختر

گروه اجتماعی ــ رئیس دانشگاه سمنان با بیان اینکه کاروان ۴۰ نفری از کارکنان و اعضای هیئت علمی این دانشگاه به پل‌دختر اعزام شدند، گفت: این کاروان کمک‌های دانشگاه را نیز به سیل‌زدگان خواهد رساند.

اعزام 40 نفر از اساتید و کارکنان دانشگاه سمنان به پل‌دختر

به گزارش ایکنا از سمنان، مسعود نصیری زرندی، رئیس دانشگاه سمنان ظهر امروز، 24 فروردین در حاشیه بدرقه کاروان کمک‌های دانشگاه سمنان با بیان اینکه کاروان ۴۰ نفری اساتید و کارکنان برای کمک به مردم مناطق سیل‌زده استان لرستان اعزام شدند، گفت: این دومین کاروان اعزامی دانشگاه سمنان به مناطق سیل‌زده جنوب و غرب کشور است.

به گفته وی، این کاروان به مدت یک هفته در این منطقه حضور دارند که در این راستا نخستین کاروان امدادی این دانشگاه روز بیست و دوم فروردین‌ماه جاری به پل دختر اعزام شد، که در آن اردو ۳۵ نفر از دانشجویان دانشگاه در قالب گروه جهادی اعزام شدند.

نصیری زرندی متذکر شد: در مجموع ۷۵ نفر از اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه سمنان به مناطق سیل‌زده پل‌دختر اعزام شده‌اند که این کاروان با خود کمک‌های مورد نیاز به مبلغ ۵۰ میلیون تومان را نیز همراه دارد که این  کمک‌ها شامل چهار هزار کنسرو، ۳۰۰ تخته پتو، بیش از ۲۰۰ عدد زیر انداز، بیل، کلنگ، چکمه است.

انتهای پیام

 

captcha