سپاه پاسداران؛ مجموعه‌ای از بطن انقلاب و اسلام
کد خبر: 3803304
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹

سپاه پاسداران؛ مجموعه‌ای از بطن انقلاب و اسلام

گروه سیاست و اقتصاد - مدیر شبکه بهداشت و درمان ماکو گفت: سپاه پاسداران مجموعه‌ای است که از بطن انقلاب و اسلام شکل گرفته و برای حفظ حریم امنیت کشور و پویایی فرهنگی و اقتصادی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

سپاه پاسداران؛ مجموعه‌ای از بطن انقلاب و اسلام

رحیم صمدی، مدیر شبکه بهداشت و درمان ماکو، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی گفت: آمریکا می‌خواهد خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را که مورد حمایت قاطع امام راحل و مقام معظم رهبری و مردم عزیز کشورمان بوده و است، را زیر سوال ببرد و به خیال خود محبوبیت آن عزیزان را در قلب مردم کم جلوه دهد.
وی از تعامل و همکاری‌های صمیمانه نیروهای سپاهی با مسئولین بهداشتی شهرستان خبر داد و اظهار کرد: عزت و سربلندی ایران اسلامی را مرهون مجاهدت‌ها و از جان‌گذشتگی‌های سپاهیان عزیز هستیم، درحالی‌که پیروزی انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس بدون روحیه شهادت‌طلبی و بسیجی تحقق نمی‌یافت.
مدیر شبکه بهداشت و درمان ماکو افزود: آرامش و فعالیت تمامی نیروها و ادارات و سازمان‌ها و آسایش همشهریان، در سایه امنیتی است که با رشادت‌ها و دلاورمردی‌های این عزیزان تأمین می‌گردد و انشالله دشمنان میهن عزیزمان روز به روز طعم شکست را درتمامی دسیسه‌ها و فعالیت‌های دشمنان خواهند چشید.
صمدی تاکید کرد: سپاه پاسداران مجموعه‌ای است که از بطن انقلاب و اسلام شکل گرفته و برای حفظ حریم امنیت کشور و پویایی فرهنگی و اقتصادی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.
وی در پایان افزود: سپاه همواره با تمام توان گوش به فرمان ولایت و پاسدار آرمان‌های انقلاب بوده و در این در جایگاه خود بی‌نظیر است.
انتهای پیام

captcha