بصیرت، هوشیاری و دفاع تمام‌قد از دین؛ عامل دشمنی بدخواهان با سپاه ‌
کد خبر: 3803316
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸

بصیرت، هوشیاری و دفاع تمام‌قد از دین؛ عامل دشمنی بدخواهان با سپاه ‌

گروه سیاست و اقتصاد ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: بصیرت انقلابی، هوشیاری و دفاع تمام‌قد از دین و انقلاب، عامل دشمنی بدخواهان انقلاب اسلامی با نیروی مردمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

بصیرت، هوشیاری و دفاع تمام‌قد از دین عامل دشمنی بدخواهان با سپاه استبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، امروز، 24 فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع از کشور، چنان ایثار، فداکاری و رشادت به خرج داده که امام خمینی(ره) پس از گذشت دو سال از تشکیل آن، فرمودند؛ «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود».

وی به نقش مهم سپاه، در عرصه سازندگی اشاره کرد و افزود: اقدامات موفقیت‌آمیز مهندسی رزمی سپاه در جنگ تحمیلی مسئولان کشور را بر آن داشت تا در دوره سازندگی و پایان جنگ نیز از توان مهندسی نیروی ارزشمند در راه سازندگی کشور استفاده کنند.

‌ستوده سپاه پاسداران را مدافع ارزش‌های والای انقلاب اسلامی و کشور دانست و بیان کر‌د: در موقعیت‌های مختلفی که سپاه وارد میدان فعالیت شد، پیشرفت‌های چشم‌گیری برای کشور به ارمغان آورد و خوداتکایی و استقلال را به اثبات رساند.

مدیر‌کل تبلیغات اسلامی استان گفت: دشمنی با سپاه حربه جدید دشمنان داخلی و خارجی است، همچنین رسانه‌های وابسته به غرب و آمریکا از یک سو و برخی تجدیدنظرطلبان داخلی از سوی دیگر، محور مشترک خود را در دشمنی و تخریب و ایجاد موج سپاه‌هراسی تعریف کرده‌اند.

وی عامل دشمنی بدخواهان انقلاب اسلامی با سپاه پاسداران را بصیرت انقلابی و هوشیاری این نیروی مردمی در دفاع تمام قد از دین و انقلاب دانست و ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قوی‌تر از گذشته اجازه نخواهد داد تا دشمنان به مقاصد شوم خود دست یابند.

مدیر‌کل تبلیغات اسلامی استان سپاه را حافظ منافع ملت ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف دانست و تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی از اقتدار سپاه در منطقه بسیار هراسان هستند و از این رو هجمه‌های مختلفی را علیه این سازمان مردمی و انقلابی به راه انداخته‌اند.

‌ستوده حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را الگوی شایسته برای پاسداران جان برکف نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و اظهار کرد: همواره الگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای تأمین امنیت کشور و حفظ ارزش‌های دینی و انقلابی قیام حماسی عاشورا بوده و به همین علت در تقویم کشور سالروز ولادت سومین پیشوای شیعیان عالم روز پاسدار نامگذاری شده است.

انتهای پیام

captcha