فرزندان شهدا در سنگر خدمت از فرهنگ متعالی شهادت صیانت کنند
کد خبر: 3803392
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۳

فرزندان شهدا در سنگر خدمت از فرهنگ متعالی شهادت صیانت کنند

گروه فرهنگی- استاندار مازندران گفت: فرزندان شهدا در سنگرهای مختلف خدمت، از آموزه‌های بلند و متعالی پدران گرامی‌شان صیانت کنند و زمینه ترویج آن را در جامعه فراهم آورند.

به گزارش ایکنا از مازندران احمد حسین زادگان امروز 24 فروردین ماه در نشست صمیمی فرزندان شهدا و جانبازان شاغل که در استانداری برگزار شد، گفت: عزت، اقتدار و استقلال ایران اسلامی در گرو جانفشانی شهداست و باید یاد شهدا محور فعالیت جهادی مدیران قرار گیرد.
وی پیروی از آموزه‌های شهدا را موجب تقویت و تحکیم نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و افزود: فرزندان شهدا باید در سنگرهای مختلف خدمت، از آموزه‌های بلند و متعالی پدران گرامی‌شان صیانت کنند و زمینه ترویج آن را در جامعه فراهم آورند.
استاندار مازندران جانبازان را سند افتخار انقلاب اسلامی و حماسه دفاع مقدس دانست و  تصریح کرد: ترویج و نهادینه شدن فرهنگ شهید و شهادت رمز بقای نظام اسلامی است و باید فرهنگ ایثارگری در جامعه ترویج و نهادینه شود.
بر اساس این گزارش در آغاز این نشست، عبدالله ریاحی، مشاور استاندار و مسئول امور ایثارگران استان به ارایه گزارشی از فعالیت‌های این حوزه و برنامه‌های پیش رو پرداخت و فرزندان شهدا و جانبازان حاضر در این نشست مسایل و دغدغه‌های خود را بیان کردند. 
لازم به ذکر است؛ در این نشست تعدادی از فرزندان شهدا و جانبازان شاغل در استانداری با دریافت لوح تقدیر از استاندار مازندران مورد تجلیل قرار گرفتند.
انتهای پیام
captcha