ارسال سرویس بهداشتی سیار به خوزستان از سوی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان
کد خبر: 3803444
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۶:۲۳

ارسال سرویس بهداشتی سیار به خوزستان از سوی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان

گروه اجتماعی ــ معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: کارکنان این دانشگاه از یک تا پنج روز حقوق خود را برای کمک به سیل‌زدگان اختصاص دادند و حوزه بهداشت به طور اختصاصی بیش از یک‌هزار قوطی شیرخشک و سرویس بهداشتی سیار به خوزستان ارسال کرد.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، احمد جمالی‌زاه، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان دیروز شنبه، 24 فروردین با بیان اینکه از 20 اسفند تا 20 فروردین به مدت یک ماه طرح سلامت نوروزی اجرا شد، گفت: در این ایام بیش از 6 هزار و 600 بازدید از مراکز تهیه و توزیع غذا انجام شد که بیش از 230 مورد آن از رستوران‌های بین‌راهی بود.
وی افزود: از این میزان بازدید 109 مورد به صدور اخطاریه انجامید و 11 مورد به مراکز قضایی معرفی و چهار مورد هم تعطیل شد.
جمالی‌زاه با بیان اینکه در این ایام 3 هزار و 800 کیلوگرم مواد غذایی فاسد از جمله گوشت، کنسروجات، شیرینی، نان و... جمع‌آوری و معدوم شد، بیان کرد: در این ایام 130 مورد مراجعه به دلیل حیوان‌گزیدگی داشتیم که واکسن هاری دریافت کردند.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم‌پزشکی شهرستان رفسنجان اظهارکرد: میزان مراجعه به پزشکان در این ایام به مراکز بهداشتی درمانی فعال در سطح شهرستان 5 هزار و 200 مورد بوده است.
جمالی‌زاده به همراهی کارکنان دانشگاه علوم‌پزشکی با سیل‌زدگان به ویژه در خوزستان اشاره کرد و گفت: کارکنان از یک تا پنج روز حقوق خود را به این امر اختصاص دادند و حوزه بهداشت به طور اختصاصی بیش از یک‌هزار قوطی شیرخشک و سرویس بهداشتی سیار به خوزستان ارسال کرد.
انتهای پیام

captcha