امام جمعه موقت حمیدیه از مسئولان استان کرمان تجلیل کرد
کد خبر: 3803456
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۷

امام جمعه موقت حمیدیه از مسئولان استان کرمان تجلیل کرد

گروه اجتماعی ــ امام جمعه حمیدیه حضور و امدادرسانی مسئولان کرمانی در این شهرستان را بی‌نظیر دانست و گفت: در بحران اخیر، استان کرمان به معنای واقعی ثابت کرد معین شهرستان حمیدیه است.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، حجت‌الاسلام سعید لفته‌پور، امام جمعه حمیدیه با تأکید بر اینکه نوع و مقدار همکاری مجموعه استان کرمان در شهرستان حمیدیه قابل تحسین است، گفت: این حجم وسیع از امکانات و قدرت امدادی که در منطقه وجود دارد، انسان را متحیر می‌کند؛ لذا از خداوند متعال می‌خواهیم تا کمک کند تا باری که بر دوش ما هست، به نحو احسن انجام داده و بتوانیم امکانات را خوب، به حق و به موقع بین سیل‌زدگان توزیع کنیم.
وی با تأکید براینکه استان کرمان به معنای واقعی معین شهرستان حمیدیه بوده است، یادآور شد: معمولاً مسئولان در شرایط بحرانی نسبت به تخصص خود حضور می‌یابند اما در شرایط بحرانی شهرستان حمیدیه، شاهد حضور همه مسئولان کرمانی بودیم.
امام جمعه موقت حمیدیه با اشاره به اینکه انتظار نداریم مسئولان استان کرمان تمام وقت در منطقه سیل‌زده حمیدیه حضور داشته باشند و همین مقدار حضور بسیار تأثیرگذار بوده است، تصریح کرد: مباحثی در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر عدم حضور مسئولان استان کرمان در شهرستان حمیدیه منتشر شده بود که آن را تکذیب می‌کنیم؛ چرا که حضور مسئولان کرمانی در شهرستان حمیدیه بی‌نظیر و تأثیرگذار بود.
حجت‌الاسلام لفته‌پور با اشاره به اینکه زبان انسان از قدردانی برای حجم وسیع امکانات و امدادرسانی که در منطقه انجام شده، کوتاه است، بیان کرد: جاده ارتباطی بین حمیدیه و پادگان تیپ زره‌ای در اثر سیلاب مسدود و امدادها از منطقه پل شریعتی انجام می‌شد و وارد روستاها می‌شد اما کاری که اخیراً خیلی فوری و عملیاتی در منطقه توسط استان کرمان انجام شد، بازگشایی راه جدیدی بود که امکان عبور و مرور کارکنان پادگان و مردم منطقه را فراهم کرد.
وی یادآور شد: اگر خاکریزی این محور جدید انجام نمی‌شد و راه باز نمی‌شد، عبور و مرور مردم با مشکل مواجه بود اما عملیات خاکریزی راه جدید به موقع و سریع انجام پذیرفت؛ لذا صمیمانه از کل مجموعه استان کرمان سپاسگزارم.
انتهای پیام

captcha