بهره‌مندی از ظرفیت تشکل‌ها در سوق دادن ماه رمضان به سمت‌ رغبت‌های معنوی
کد خبر: 3803488
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱
اسحاقی تاکید کرد:

بهره‌مندی از ظرفیت تشکل‌ها در سوق دادن ماه رمضان به سمت‌ رغبت‌های معنوی

گروه فرهنگی ــ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: سوق دادن ماه مبارک رمضان به سمت‌وسوی رغبت‌های معنوی و اعتقادی مهم است که در این خصوص باید از ظرفیت‌های دانش‌آموزی، دانشگاهی و جامعه کارگری و تشکل‌های آنها و دیگر تشکل‌ها استفاده کرد.

استفاده از ظرفیت تمام تشکل‌ها در سوق دادن ماه مبارک رمضان به سمت‌وسوی رغبت‌های معنویبه گزارش ایکنا از اردبیل، سید‌ناصر اسحاقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، روز گذشته، 24 فروردین‌ماه در جلسه کارگروه استقبال از ماه مبارک رمضان که با دستور جلسه استقبال از این ماه مبارک و ترتیل‌خوانی مصلی و ترتیل‌خوانی در کل استان اردبیل، در سالن اجتماعات این اداره‌کل برگزار شد، گفت: ماه مبارک رمضان، ماه فرصت‌هاست فرصتی که خداوند در اختیار انسان‌ها قرار داده است تا خود را به معنویات الهی نزدیک سازند. به همین دلیل باید تمامی راهکارها و تدابیر آماده سازی فضای معنوی شهر برای استقبال از ماه مبارک رمضان برنامه‌ریزی شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل افزود: برنامه‌های متنوعی برای پیشوازی و استقبال از ماه مبارک رمضان در استان تدارک دیده شده که به منظور ترویج ارزش‌های این ماه مبارک در بین مردم و انس و نزدیکی آنها با مفاهیم دینی و قرآنی در استان برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: برنامه‌هایی همچون مراسم ترتیل خوانی در مصلی و دیگر شهرستانها، نمایشگاه کتب قرآنی در مصلی، کرسی های گفتمان دینی، پاسخ به سوالات شرعی، مسابقات مختلف محتوایی و برنامه های متنوع برای کودکان و نوجوانان در طول ماه مبارک رمضان  تدارک دیده شده است.

اسحاقی اظهار کرد: سوق دادن ماه مبارک رمضان به سمت و سوی رغبت‌های معنوی و اعتقادی مهم است که در این خصوص باید از ظرفیت‌های دانش‌آموزی، دانشگاهی و جامعه کارگری و تشکل‌های آنها و دیگر تشکل‌ها استفاده نمود.

یادآور‌ می‌شود، تک تک اعضای حاضر در جلسه نیز با ارائه راهکارها و نقطه نظراتشان، به مسئله برنامه ریزی برای استقبال از ماه مبارک رمضان تأکید نمودند.

انتهای پیام

captcha