9 هزار برنامه هفته جوان با محور کمک به سیل‌زدگان برگزار می‌شود
کد خبر: 3803504
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳
تندگویان خبر داد:

9 هزار برنامه هفته جوان با محور کمک به سیل‌زدگان برگزار می‌شود

گروه جامعه ــ معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از محوریت کمک به سیل‌زدگان در برنامه‌های هفته جوان سال جاری خبرداد و گفت: 40 پروژه اشتغالزایی نیز توسط وزیر ورزش و جوانان افتتاح می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمدمهدی تندگویان، معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان اعلام‌ کرد: امسال همه برنامه‌های ما با محوریت کمک به سیل‌زدگان انجام خواهد‌شد ولی در عین حال برنامه‌هایی که استان‌ها در طول یک سال برای آن برنامه‌ریزی و زحمت کشیده‌اند نیز برگزار می‌شود و در این برنامه‌ها موضوع اصلی جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای یاری هم‌وطنان آسیب دیده از سیل خواهدبود.

وی ادامه‌ داد: به طور متوسط در هر استان چهار یا پنج برنامه شاخص در حوزه جوان برگزار خواهد‌شد و در کل حدود 9 هزار برنامه در کل کشور که شامل افتتاح خانه‌های جوان، جشنواره‌ها، اردوهای هویتی، نمایشگاه‌ها، رونمایی کتاب جوان، کارگاه‌های آموزشی، گلریزان برای زندانیان جوان، پخش برنامه‌های تلویزیونی معرفی سمن‌های جوان و دستاوردهای آنها، خدمات مشاوره و ... خواهد‌بود که در همه این برنامه‌ها محور اصلی گلریزان و برنامه‌های جمع آوری کمک‌های مردمی به سیل زدگان توسط سمن‌های جوان کل کشور خواهد‌بود.

تندگویان تصریح کرد: سفر به چندین استان در برنامه‌های کاری ما قراردارد که بازدید از مناطق سیل‌زده، حضور در برنامه‌های گلریزان، افتتاح خانه‌های جوان و دیدار با سمن‌ها و جوانان این استان‌ها از عمده برنامه‌های ما در این سفرها است.

وی ادامه داد: جشنواره جوان خلیج فارس و همچنین جشنواره سرباز مهارت که کار مشترک ما با ستاد کل نیروهای مسلح است در استان بوشهر، جشنواره جوان و هنر در استان یزد، جشنواره جوان زاگرس در استان کردستان، جشنواره جوان عشایر در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود و مراسم افتتاح خانه جوانان استان اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد نیز انجام می‌شود که ان شاالله در این برنامه‌ها حضور خواهیم‌داشت.

معاون وزیر ورزش و جوانان همچنین از افتتاح پروژه‌های کارآفرینی صندوق کارآفرینی امید و بانک رسالت در روز دوشنبه 26 فروردین ماه در ساختمان شماره یک وزارت ورزش و جوانان خبر داد و افزود: قرار است در این برنامه 40 پروژه و طرح کارآفرینی که برای دو هزار جوان اشتغالزایی دارد توسط  سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان از طریق ویدیو کنفرانس راه اندازی شود و وام‌های آن در همان لحظه پرداخت شود.

انتهای پیام

captcha