احترام به خانواده‌ شهدا پایبندی به ارزش‌های ملی و مذهبی است
کد خبر: 3803506
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶

احترام به خانواده‌ شهدا پایبندی به ارزش‌های ملی و مذهبی است

گروه اجتماعی ــ سرپرست آموزش و پرورش طارم گفت: احترام جامعه نسبت به خانواده های معزز شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس نشان دهنده پایبندی آنان به ارزش‌های ملی و مذهبی است؛ چراکه ایثار جان در راه عقاید و دفاع از میهن با تحمل سختی ها یک افتخار بزرگ است و نصیب هر کسی نمی شود.

احترام به خانواده‌های شهدا بیان‌گر پایبندی به ارزش‌های ملی و مذهبی استبه گزارش ایکنا از زنجان، نقی صفری، سرپرست آموزش و پرورش طارم، شامگاه دیروز، شنبه 24 فروردین‌‌ماه در دیدار با مادر شهید «عمارلو»  عزت و افتخار کنونی جامعه اسلامی را مدیون و مرهون خون شهدا و ایثارگری جانبازان و آزادگان دانست و اظهار کرد: خانواده‌های شهدا و جانبازان پیشگام در اجرای فرامین الهی در جامعه اسلامی هستند.
وی با بیان اینکه شهدا دانش‌آموختگان مکتب امام حسین(ع) هستند، تصریح کرد: شهدای ما بابصیرت و آگاهی، راه امامت و ولایت را پیمودند و در این مسیر نیز شهادت را مقدم بر حیات مادی دانستند و امروز نیز خانواده‌های آن بزرگمردان، همان مسیر را با افتخار و سربلندی طی می کنند.
این مسئول، شهادت را والاترین توفیقی دانست که نصیب شهدا شده و عنوان کرد: ایثار جان در راه عقاید و دفاع از میهن با تحمل سختی ها یک افتخار بزرگ است و نصیب هر کسی نمی شود.
سرپرست آموزش و پرورش طارم با بیان اینکه خانواده های شهدا مقام والایی در پیشگاه خداوند متعال دارند، یادآور شد: خانواده‌های شهدا با اهدای بهترین عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و کشور کار بزرگ و عظیمی را انجام دادند.
وی با اشاره به اینکه فرهنگ دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان باید در جامعه ترویج داده شود، تصریح کرد: احترام جامعه نسبت به خانواده های معزز شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس نشان دهنده پایبندی آنان به ارزش‌های ملی و مذهبی است.
انتهای پیام
captcha