دستگاه‌های امدادی تا زمان لازم در حالت آماده‌باش باشند
کد خبر: 3803527
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸
جهانگیری در تماس تلفنی با استاندار خراسان رضوی:

دستگاه‌های امدادی تا زمان لازم در حالت آماده‌باش باشند

گروه سیاست و اقتصاد ــ معاون اول رئیس جمهور بر آمادگی همه‌جانبه در استان‌های درگیر با سیل و مناطق در معرض طغیان رودخانه‌ها تأکید کرد.

دستگاه‌های امدادی تا هر زمان لازم در حالت آماده‌باش باشندبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور، صبح امروز در تماس‌های تلفنی جداگانه با استانداران هرمزگان، سیستان و بلوچستان، كرمان و خراسان‌های رضوی و جنوبی، از آخرین وضعیت بارش‌ها و اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با سیل در این استان‌ها مطلع شد.
معاون اول رییس جمهور از استانداران این استان‌ها خواست تا با در نظر گرفتن تمامی احتمالات، امكانات و ظرفیت استان‌های خود را برای جلوگیری از بروز خسارات جانی و مالی به مردم بكار گیرند و دستگاه‌های امدادی و كمك رسان را تا هر زمان كه لازم است در حالت آماده‌باش كامل نگه دارند.
جهانگیری همچنین بر هماهنگی همه دستگاه‌ها در چارچوب مصوبات جلسه ستاد مدیریت بحران استان تأكید كرد و با اشاره به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی خواستار بكارگیری همه تمهیدات برای كاستن از خسارات احتمالی شد.
استانداران این استان‌ها نیز گزارشی از آخرین اقدامات صورت گرفته به معاون اول رئیس جمهور ارائه كردند و از آمادگی همه‌جانبه برای مواجهه با سیل خبر دادند.
انتهای پیام
captcha