برپایی کرسی‌های تلاوت نفحات با حضور قاری تانزانیایی
کد خبر: 3803534
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵

برپایی کرسی‌های تلاوت نفحات با حضور قاری تانزانیایی

گروه جلسات و محافل ــ کرسی‌های تلاوت نفحات‌القرآن این هفته با حضور چند قاری ممتاز و بین‌المللی از جمله رجا ایوب از تانزانیا برگزار می‌شود.

کرسی‌های تلاوت نفحات در حمایت از سپاه پاسداران

به گزارش ایکنا؛ کرسی تلاوت ۳۵۱ نفحات القرآن یکشنبه، ۲۵ فروردین‌ماه پس از نماز ظهر و عصر در مسجد امام خمینی(ره) بازار تهران با تلاوت محمدحسین سبزعلی و رجا ایوب از تانزانیا برگزار خواهد شد.

کرسی تلاوت ۳۵۲ نفحات‌القرآن یکشنبه، ۲۵ فروردین‌ماه در مسجد دانشگاه امام صادق(ع) با تلاوت حسن حکیمی و رجا ایوب از تانزانیا برگزار می‌شود.

همچنین کرسی ۳۵۳ نفحات چهارشنبه، ۲۸ فروردین‌ماه در مسجد امام رضا(ع) واقع در خیابان بهار شمالی، کوچه شریعتی با تلاوت مسعود سیاف‌زاده برگزار خواهد شد.

در این کرسی‌ها برگه‌های تدبر و تفسیر آیات میان مستمعان توزیع و به کودکان و نوجوانان حاضر در کرسی فقط به دلیل حضور در مسجد جوایزی اهدا می‌شود. 
از برنامه‌های دیگر کرسی‌های تلاوت نفحات، طرح حفظ موضوعی قرآن ویژه جوانان و نوجوانان مساجد است. بدین صورت که دفترچه‌های حفظ موضوعی بین داوطلبان توزیع و سپس به صورت هفتگی از میزان پیشرفتشان سؤال می‌شود و در پایان هر فصل به نفرات برتر کمک‌هزینه سفر مشهد مقدس و جوایز دیگری تقدیم می‌شود.
همچنین کرسی‌ها از‌ طریق نرم‌افزارهای اینستاگرام در صفحه nafahat.video@ و برنامه لحظه‌نگار پخش می‌شود.

مساجدی که خواستار برگزاری این کرسی‌های تلاوت هستند می‌توانند با شماره ۰۹۱۲۸۰۴۶۸۴۳ روابط عمومی دارالقرآن نفحات‌القرآن تماس بگیرند و برای برگزاری این کرسی‌های تلاوت در مسجد اعلام آمادگی کنند.

انتهای پیام

captcha