اتحاد، امید و نشاط به وقت سیل/ ولوله در ولوله شد + فیلم
کد خبر: 3803591
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱

اتحاد، امید و نشاط به وقت سیل/ ولوله در ولوله شد + فیلم

گروه جامعه ــ اینجا همه آمدند، تا نشان دهند با مردم سیل‌زده همدردند؛ از کودکی که تنها عروسک خود را آورد تا در این اتفاق کم‌نظیر شریک شود تا دانشجویان، بسیجیان و جهادگرانی که لحظه شماری می‌کردند تا راه‌ها برای ورود به خط مقدم کمک به سیل‌زدگان باز شود.

به گزارش ایکنا؛ شاید هیچ کس فکرش را هم نمی‌کرد که سال ۹۸ را با هشت سین آغاز کنیم؛ آری سال ۹۸ هفت‌سین قدیمی مردم ما به هشت‌سین تبدیل شد؛ هشتمین سینی که سختی‌های زیادی را با خود به همراه داشت، و امروز پس از گذشت بیش از ۲۵ روز از این اتفاق، بیشتر از قبل به این نکته پی می‌بریم که حکمت آن جز برای نمایش اقتدار غیرت و مهربانی مردم این سرزمین نبوده است؛ مردمی که با تمام وجود خود از هرچیزی گذشتند تا در کمک به یکدیگر سبقت بگیرند.

ایجا همه آمدند، تا نشان دهند به مردم سیل‌زده همدردند؛ از کودکی که تنها عروسک خود را آورد تا در این اتفاق کم‌نظیر شریک شود تا دانشجویان، بسیجیان و جهادگرانی که لحظه شماری می‌کردند تا راه‌ها برای ورود به خط مقدم کمک به سیل‌زدگان بازشود و با اشتیاقی وصف‌ناپذیر به سوی یاری هموطنان خود بشتابند.

اینجا کوچک و بزرگ، درجه‌دار و سرباز مفهومی ندارد. سرهنگ و سرتیپ و سردار همگی پای کار آمده‌اند. اینجا هرکس به هراندازه هم که فقیر باشد، چیزی می‌بخشد؛ اندیشه عشق، واژه‌ای شیرین، لبخندی محبت‌آمیز، نغمه‌ای روح‌افزا، دستی یاری‌گر و یا هرآنچه ممکن است به قلبی شکسته آرامش دهد؛ آری اینجا رنگ دنیا بیش از پول، به وقت عشق و همدلی است.

حال که سیل کم کم پایش را از شهر‌ها بیرون می‌کشد، مردم می‌مانند و خاطره‌ این حادثه و حماسه‌ای که مردم و گروه‌های جهادی به نمایش گذاشتند و در نهایت قول‌هایی که از زبان مسئولین بار‌ها شندیدند و امیدوار شدند. این حجم از امدادرسانی و امواج خروشان مهربانی و محبت مردم ایران و این روحیه عجیب جهادی را نمی‌توان پنهان کرد؛ در ادامه ویدیوئی کوتاه و زیبا از فعالیت گروه‌های جهادی و تزریق نشاط و شادی و روحیه امید را در مناطق سیل‌زده مشاهده خواهید کرد.
انتهای پیام
captcha