پاسداری از میراث فرهنگی وظیفه همگانی است
کد خبر: 3803626
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴

پاسداری از میراث فرهنگی وظیفه همگانی است

گروه اجتماعی ــ فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل گفت: همه ما موظف به پاسداری از میراث فرهنگی و بناهای تاریخی در سطح استان ‌هستیم.

پاسداری از میراث فرهنگی وظیفه همگانی استبه گزارش ایکنا از اردبیل، ‌هوشنگ حسینی، فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل، ظهر امروز، 25 فروردین‌ماه در دیدار با مدیر‌کل میراث فرهنگی استان اردبیل، اظهار کرد: همه ما موظف به پاسداری از میراث فرهنگی و بناهای تاریخی در سطح استان اردبیل هستیم و نیروی انتظامی نیز در این زمینه خود را مسؤول می‌داند.

وی گفت: مجموعه نیروی انتظامی با همکاری دستگاه ‌قضایی استان به هیچ عنوان با متخلفین در این حوزه به‌ویژه حفاران غیرمجاز مماشاتی نخواهد داشت و در این خصوص نهایت همکاری را با مجموعه میراث فرهنگی و یگان حفاظت استان داریم.

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل تصریح کرد: همچنین تامین امنیت گردشگران و مسافران داخلی و خارجی از جمله اصلی‌ترین وظایف ما در سطح استان است زیرا یک رخداد ناگوار یا خاطره بد می‌تواند تبعات بدی بر روی میزان استقبال گردشگران از استان اردبیل داشته باشد.

حسینی با اشاره به اینکه اقدامات بسیار خوبی در حوزه گردشگری در سطح استان در حال انجام است، بیان کرد: امکانات رفاهی موجود در استان به همراه خدمات ارایه شده به آنها باید در شان گردشگران و تاریخ استان اردبیل باشد.

وی اضافه کرد: نیروی انتظامی و مجموعه مرزبانی استان اقدامات خوبی در حوزه رسیدگی به جرایم مربوط به میراث فرهنگی انجام داده‌اند و این فعالیت‌ها بیشتر از گذشته نیز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

captcha