جمع‌آوری ۳۹۷ میلیون تومان کمک نقدی به سیل‌زدگان در همدان
کد خبر: 3803640
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳

جمع‌آوری ۳۹۷ میلیون تومان کمک نقدی به سیل‌زدگان در همدان

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کمیته امداد استان همدان در مورد جمع‌آوری و ارسال کمک‌های مردمی این استان به مناطق سیل‌زده گفت: تا ۲۴ فروردین‌ماه ۳۹۷ میلیون تومان کمک نقدی از سوی این نهاد در استان جمع‌آوری‌ شده است.

جمع‌آوری 397 میلیون تومان کمک نقدی به سیل‌زدگان در همدانپیمان ترکمانه، مدیرکل کمیته امداد استان همدان، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با اشاره به اینکه تاکنون بیش از یک میلیارد و ۷۷۴ میلیون تومان نیز کمک غیرنقدی در استان جمع‌آوری و به مناطق سیل‌زده ارسال‌ شده است، افزود: در مجموع دومیلیارد و ۱۷۱ میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی برای کمک به هم‌وطنان سیل‌زده در استان همدان جمع‌آوری و به این مناطق ارسال‌ شده است.
مدیرکل کمیته امداد استان همدان خاطرنشان کرد: کمک‌های غیرنقدی جمع‌آوری‌ شده در قالب اقلام ضروری اولیه نظیر کنسرو، پتو، لباس و مواد اولیه خوراکی نظیر قند، شکر، روغن و غیره بوده است.
ترکمانه با بیان اینکه تا ۱۱ فروردین‌ماه کمک‌های جمع‌آوری‌شده به گلستان ارسال شد، گفت: از ۱۲ فروردین تاکنون کمک‌های غیرنقدی جمع‌آوری‌شده به استان لرستان ارسال می‌شود.
وی با تأکید بر اینکه ارسال کمک‌ها به مناطق سیل‌زده تا زمانی که بحران وجود داشته باشد ادامه دارد، بیان کرد: از خیرخواهی و کمک‌های بی‌دریغ همشهریان در کمک‌رسانی به مردم مناطق سیل‌زده سپاسگزاریم اما مردم را تشویق می‌کنیم تا کمک‌های خود را در قالب کمک‌های نقدی اعطا کنند زیرا از زمانی که بازسازی واحدهای مسکونی شروع شود نیازمند کمک‌های نقدی خواهیم بود.
انتهای پیام

captcha