برگزاری مسابقات ملی مناظره دانشجویی در کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3803648
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۴

برگزاری مسابقات ملی مناظره دانشجویی در کهگیلویه و بویراحمد

گروه فرهنگی ــ مدیر امور فرهنگی جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی اردیبهشت‌ماه در یاسوج خبر داد.

برگزاری مسابقات ملی مناظره دانشجویی در کهگیلویه و بویراحمد

ایروان حقیقت،‌ مدیر امور فرهنگی جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی همانند سال‌های گذشته به میزبانی جهاددانشگاهی استان برگزار می‌شود.
وی افزود: تمامی دانشجویانی که در دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد مشغول به تحصیل هستند،‌ می‌توانند به‌صورت کاملاً رایگان در این مسابقات شرکت کنند.
این فعال فرهنگی و رسانه‌ای، هدف از برگزاری این دوره از مسابقات جذاب و پرهیجان را ارتقای فرهنگ گفت‌وگو و آموزش فرهنگ مناظره بدون تنش برشمرد و عنوان کرد: تیم‌ها در گروه‌های 4 نفری (حداقل 2 نفر دانشجو) در مرحله مقدماتی با هم به رقابت می‌پردازند.
حقیقت در ادامه اضافه کرد: برندگان مرحله نهایی به مرحله منطقه‌ای و کشوری راه پیدا می‌کنند، ضمن اینکه مجموع جوایز مسابقات به بیش از 40 میلیون ریال می‌رسد.
وی با اشاره به توانایی دانشجویان دانشگاه‌های استان، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم به مرحله کشوری راه یابیم.
مدیر امور فرهنگی جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد موضوعات مناظره را اجتماعی،‌ اقتصادی،‌ فرهنگی و سیاسی بیان و ابراز کرد: متقاضیان شرکت در مرحله استانی مناظره دانشجویی جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 09175172001 تماس بگیرند و یا به جهاددانشگاهی واقع در کاشانی 5 سالم آباد یاسوج مراجعه کنند.
یادآور می‌شود، سال گذشته مسابقات ملی مناظره دانشجویی در موضوعات ورود زنان به ورزشگاه،‌ فضاهای مجازی،‌ رابطه علم و تحصیل با اشتغال، روابط عاشقانه قبل از ازدواج، ازدواج موقت و... در جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
انتهای پیام

captcha