انجام نظرسنجی آن‌لاین مردمی از سوی مرکز افکارسنجی مسابقات بین‌المللی قرآن
کد خبر: 3803653
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۷

انجام نظرسنجی آن‌لاین مردمی از سوی مرکز افکارسنجی مسابقات بین‌المللی قرآن

گروه مسابقات ــ مسئول اجرایی افکارسنجی مسابقات اوقاف از اجرای برنامه نظرسنجی آن‌لاین سی‌وششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم خبر داد.

محمدصالح قانع، مسئول اجرایی افکارسنجی مسابقات اوقاف در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایکنا؛ اظهار کرد: در رابطه با مسابقات بین‌المللی امسال، شش دسته پرسش‌نامه نظرسنجی در دو بخش آقایان و بانوان در نظر گرفته شده است که شامل دسته‌های متسابقان، داوران، اساتید و کارشناسان، پرسش‌های میدانی و حضار و عوامل اجرایی است.

انجام نظرسنجی آن‌لاین مردمی از سوی مرکز افکارسنجی مسابقات بین‌المللی قرآن
قانع ادامه داد: سؤالات این نظرسنجی‌ها از نوع مردم‌شناسی گرفته تا درصد رضایتمندی از مسابقات و برنامه‌های فرهنگی و ... را دربرمی‌گیرد. علاقه‌مندان حتی اگر پیشنهاد و انتقاداتی نیز داشته باشند، می‌توانند آن را ارائه دهند. جامعه هدف در کل شامل این شش دسته می‌شوند و طبق آمار از بعضی از این دسته‌ها که جمعیت آن‌ها تعداد بسیار پایین‌تری دارد، همه‌پرسی می‌شود ولی از جمعیت وسیع‌تر مانند حضار و ... به صورت نمونه نظرسنجی انجام می‌شود.
مسئول اجرایی افکارسنجی مسابقات اوقاف ادامه داد: تفاوت کار امسال با سال گذشته در این است که برنامه نظرسنجی امسال به صورت آن‌لاین برگزار می‌شود. همچنین، طبق آمار مهم‌ترین پیشنهادات مردم در رابطه با اطلاع‌رسانی ضعیف مسابقات بوده است. برنامه نظرسنجی از روز اول مسابقات آغاز شده و تا اختتامیه نیز ادامه دارد. این نظرسنجی در اختیار مسئولان اوقاف قرار می‌گیرد و احتمالا در آینده نیز به صورت یک کتابچه در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.
انتهای پیام

captcha