تمام اقشار و نیروهای مسلح ایران، ید واحده هستند
کد خبر: 3803666
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶

تمام اقشار و نیروهای مسلح ایران، ید واحده هستند

گروه سیاست و اقتصاد ــ نماینده ولی فقیه در استان فارس ضمن محكومیت مجدد اقدام موهوم آمریكا علیه سپاه تأكید كرد كه تمام اقشار ایران اعم از روحانی، سپاهی، ارتشی و مردم همگی یك ملت و ید واحده هستیم.

آیت‌الله لطف‌الله دژكام، نماینده ولی فقیه در استان فارس در حاشیه راهپیمایی حمایت از سپاه در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، ضمن محكومیت مجدد اقدام موهوم آمریكا علیه سپاه گفت: تمام اقشار ایران اعم از سپاهی، ارتشی، روحانی و مردم یك ملت و ید واحده هستند و همواره از یكدیگر حمایت می‌كنند.
وی افزود: اگر دشمن بخواهد به هر كدام از این اقشار حمله كند، همه علیه او برمی‌خیزند و این همان درسی است كه از امام راحل گرفتیم.
آیت‌الله دژكام با تأكید بر اینكه دشمن هیچ‌گاه نمی‌تواند با یك ملت دربیفتد، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جزو ملت ایران است و در افتادن با یك ملت نیز موهوم بوده و نتیجه‌ای ندارد.
امام جمعه شیراز با بیان اینكه من یك سپاهی هستم، گفت: كسانی كه بیشتر در عرصه فعالیت‌های سپاه حضور دارند،‌ مطمئن باشند كه در هر جایی كه نیاز به حملت ملت است، همه پشت سر آنان قرار دارند و اجازه نمی‌دهند دشمن لحظه‌ای احساس آرامش و شادی كند.
انتهای پیام

captcha