اعزام اولین گروه‌ جهادی از دانشگاه بوعلی‌سینا به منطقه سیل‌زده لرستان
کد خبر: 3803785
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۳

اعزام اولین گروه‌ جهادی از دانشگاه بوعلی‌سینا به منطقه سیل‌زده لرستان

گروه اجتماعی ــ معاون فرهنگی دانشگاه بوعلی سینا همدان بیان کرد: اولین گروه اعزامی از دانشجویان و کارکنان دانشگاه بوعلی سینا، ۲۳ فروردین‌ماه در قالب گروه ۵ نفره به منطقه چگنی لرستان اعزام شدند.

اعزام اولین گروه‌ جهادی از دانشگاه بوعلیسینا به منطقه سیلزده لرستانعلی‌اکبر عروتی، معاون فرهنگی دانشگاه بوعلی سینا، همدان در گفت‌و گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: اولین گروه جهادی از دانشگاه در راستای کمک به مردم سیل‌زده لرستان اعزام شدند.
وی با بیان اینکه اعزام به صورت شیفتی طی یک ماه انجام خواهد شد، افزود: اولین گروه اعزامی از دانشجویان و کارکنان دانشگاه بوعلی سینا، 23 فروردین‌ماه در قالب گروه 5 نفره به منطقه چگنی لرستان اعزام شدند.
عروتی با اشاره به اینکه ثبت نام از دانشجویان و کارکنان جهت اعزام به صورت حضوری از طریق پایگاه شهید امینی دانشگاه انجام می‌شود، ابراز کرد: حضور هر گروه جهادی در منطقه سیل زده 4 روزه خواهد بود.
معاون فرهنگی دانشگاه بوعلی سینا با اشاره به اینکه اعضای گروه‌های اعزامی به منطقه چگنی متناسب با زمان اعزام، متفاوت خواهد بود، خاطرنشان کرد: گروه‌های جهادی حاضر در منطقه به انجام فعالیت‌های علمی، فرهنگی، عمرانی و اجتماعی خواهند پرداخت.
وی اشاره‌ای به کمک‌های نقدی جمع‌آوری شده توسط دانشگاهیان داشت و بیان کرد: طی هفته گذشته مبلغ 17 میلیون تومان برای کمک به سیل زدگان لرستان جمع آوری شده است این در حالی است که پایگاهی ازسوی دانشگاه نیز در محل اصلی درب دانشگاه(جوادیه) برای جمع‌آوری کمک‌های غیرنقدی مستقر شده است.
عروتی با بیان اینکه جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی همچنان ادامه دارد، ابراز کرد: در اولین مرحله از ارسال محموله کمک‌های غیر‌نقدی دانشگاهیان و مردم عزیز همدان، تعداد زیادی پتو، پوشاک، مواد غذایی فساد ناپذیر و کنسرو شده به منطقه سیل زده لرستان ارسال شده است.

آخرین مهلت ثبت‌نام در سامانه خرید بن کتاب
وی اشاره‌ای به اعزام دانشجویان به نمایشگاه کتاب داشت و افزود: اعزام دانشجویان از روز پنجشنبه، 5 اردیبهشت‌ماه به صورت همه روزه انجام خواهد گرفت، که مبدا اعزام محل پردیس اصلی دانشگاه و مقصد مصلی تهران (محل برگزاری نمایشگاه کتاب) خواهد بود.
عروتی با بیان اینکه بن کتاب امسال 20درصد افزایش یافته است، ادامه داد: دانشجویان تا پایان روز دوشنبه، 26 فروردین‌ماه فرصت دارند تا با مراجعه به سایت وزارت ارشاد در سامانه ثبت‌نام بن کتاب اقدام به دریافت بن نمایند.
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بوعلی سینا گفت: با توجه به رایزنی‌های صورت گرفته با شرکت‌های حمل و نقل بین شهری، دانشجویان می‌توانند از روز دوشنبه، 26 فروردین‌ماه برای ثبت نام و حضور در نمایشگاه به خانه فرهنگ دانشگاه مراجعه کنند.
انتهای پیام

captcha