اقدام آمریکا علیه سپاه نشانه آشکار ضعف دشمن است
کد خبر: 3803833
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵

اقدام آمریکا علیه سپاه نشانه آشکار ضعف دشمن است

گروه سیاسی- مدرسه علمیه حضرت زینب (س) یزد در بیانیه‌ای آورده است: اقدام آمریکا علیه سپاه نشانه آشکار ضعف دشمن است و باعث افزایش اقتدار و افزایش میزان محبوبیت سپاه خواهد شد.

اقدام آمریکا علیه سپاه نشانه آشکار ضعف دشمن استبه گزارش ایکنا از یزد، بانوان طلبه مدرسه علمیه حضرت زینب (س) شهرستان یزد در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای آورده‌اند: «و اعدوا لهم ماستطعتم من قوه» سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بزرگترین دستاوردهای ملت ایران و یادگار جاودانه بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی رحمت الله علیه است که در طول این چهل سال نقش تاثیر گذاری در حفظ و پاسداری از نظام جمهوری اسلامی داشته است و به فرموده رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای مُدظله العالی «سپاه پاسدار انقلاب است».
در زمان کنونی که به حول و قوه الهی نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان قدرت برتر منطقه است؛ شیطان بزرگ و ابرتروریست جهان آمریکای جنایتکار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را در لیست گروه‌های تروریستی قرار داده است.
ما خواهران طلبه مدرسه علمیه حضرت زینب سلام الله علیها ضمن بیان این نکته که این اقدام آمریکا نشانه آشکار ضعف دشمن است و باعث افزایش اقتدار و افزایش میزان محبوبیت سپاه خواهد شد، این اقدام را محکوم و حمایت همه جانبه خود را از این نهاد مقدس اعلام می‌داریم و بر خود لازم می‌دانیم از تلاش‌های مخلصانه نیروهای پاسدار نظام و انقلاب در صحنه‌های مختلف همچون هشت سال دفاع مقدس؛ حفاظت از مرزهای کنونی کشور؛ کمک به سیل زدگان و زلزله زدگان و در زمینه افزایش قدرت نظامی کشور داشته باشیم.
ان شاءالله تحت فرمان رهبر فرزانه و حکیم خود هیچگاه فریب دشمنان را نخواهیم خورد و در برابر همه جهانخواران و ایادی استکبار با اقتدار و عزت تا پای جان خواهیم ایستاد.

انتهای پیام

captcha