برگزاری ۳۲ جشن گلریزان در اردبیل
کد خبر: 3803834
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴
طی ماه رمضان صورت می‌گیرد؛

برگزاری ۳۲ جشن گلریزان در اردبیل

گروه اجتماعی ــ مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل از برگزاری ۳۲ جشن گلریزان در ماه مبارک رمضان امسال در این استان خبر داد.

برگزاری ۳۲ جشن گلریزان در استان اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، کریم‌الله محبوبی، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل روز گذشته، 25 فروردین‌ماه در اولین جلسه هم‌اندیشی برگزاری جشن‌های گلریزان اظهار کرد: با توجه به استقبال خوب مسئولان استان و مردم ولایت‌مدار و حسینی اردبیل امسال 32 جشن گلریزان در ماه مبارک رمضان در استان برگزار می‌شود.

وی افزود: امیدواریم با همکاری خوب مسئولان دستگاه‌های اجرایی، اصحاب رسانه و خیران استان آمار آزادی امسال نسبت به سال گذشته افزایش یابد.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان بیان کرد: جشن گلریزان آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد 31 اردیبهشت‌ماه مصادف با شانزدهم ماه مبارک رمضان در سالن ولایت اردبیل برگزار می‌شود.

محبوبی در ادامه تصریح کرد: در سال 1397تعداد 284زندانی جرایم غیرعمد و مالی با مبلغ بالغ بر 701میلیارد ریال از زندان‌های استان آزاد و به کانون گرم خانواده‌هایشان بازگشتند.

وی افزود: در سال گذشته تعداد 10زندانی نسوان واجد شرایط دریافت کمک ستاد دیه استان در زندان بودند که 7 تن آنها با پرداخت مبلغ 2میلیارد و 528میلیون ریال توسط خیرین استان از زندان آزاد شدند و پرونده سه تن دیگر درحال رسیدگی است.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان تصریح کرد: در سال گذشته با تلاش شبانه‌روزی و همکاری خوب نمایندگی صندوق خسارت‌های بدنی اردبیل آمار زندانیان حوادث رانندگی در استان به صفر رسید.

محمد علی قاصدی، رییس کل دادگستری و رییس هیأت امنای ستاد دیه استان اظهار کرد: دریافت گذشت از شکات پرونده‌ها باتوجه به نابسامانی اقتصادی کاری بس دشوار است که با بهرمندی و استفاده از شیوه‌های جدید مددکاری امکان پذیر است.

رییس هیات امنای ستاد دیه استان به بهره‌برداری صحیح از ارزش‌های معنوی ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: ماه مبارک رمضان هم از لحاظ فردی و هم از لحاظ فرهنگی و معنوی فرصتی مناسب برای جذب کمک‌های مردمی جهت آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد است.

قاصدی تصریح کرد: برگزاری جشن گلریزان در ماه رمضان همه ساله با نتایج خوب اجتماعی و فرهنگی همراه بوده و موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل از مسئولان دستگاه‌های اجرایی خواست تا با برنامه‌ریزی دقیق در برگزاری جشن‌های گلریزان ستاد دیه استان را یاری کنند.

انتهای پیام

captcha