ایجاد شادابی و تکریم جوانان؛ محوریت برنامه‌های هفته جوان در همدان
کد خبر: 3803976
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴

ایجاد شادابی و تکریم جوانان؛ محوریت برنامه‌های هفته جوان در همدان

گروه فرهنگی ــ معاون فرهنگی اداره ورزش و جوانان استان همدان بیان کرد: امسال برنامه‌های هفته جوان با محوریت معرفی شخصیت حضرت علی‌اکبر(ع)، توجه جامعه، مردم و مسئولان به جوانان، ایجاد شادابی و نشاط در جوانان و تکریم جوانان برتر استان برگزار می‌شود.

تکریم و ایجاد شادابی در جوانان؛ محوریت برنامه‌های هفته جوانمحرم روزبه، معاون فرهنگی اداره ورزش و جوانان استان همدان، در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، گفت: امسال برنامه‌های هفته جوان با شعار «جوان‌باوری و جوان‌یاوری» و محوریت معرفی شخصیت حضرت علی‌اکبر(ع)، توجه جامعه، مردم و مسئولان به جوانان، ایجاد شادابی و نشاط در جوانان و تکریم جوانان برتر استان برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه هفته جوان امسال از 26 فروردین‌ماه آغاز و تا 1 اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد داشت، افزود: دوشنبه، 26 فروردین‌ماه به نام «جوان ایرانی، روحیه انقلابی و احساس مسئولیت، سه‌شنبه، 27 فروردین‌ماه «جوان ایرانی، خانواده پایدار و سبک زندگی صحیح» و چهارشنبه 28 فروردین ماه به عنوان «جوان ایرانی، امیدوار به آینده و معتق به اصل ما می‌توانیم نامگذاری شده است.
روزبه اضافه کرد: پنج شنبه، 29 فروردین‌ماه به نام «جوان ایرانی، عزت ملی، سربلندی ایران و ایرانی»، 30 فروردین‌ماه نیز به نام «جوان ایرانی، پرانگیزه، پرنشاط و سالم» نامگذاری شده است.
معاون فرهنگی اداره‌کل ورزش و جوانان همدان ابراز کرد: شنبه، 31 فروردین‌ماه به نام «جوان ایرانی، پایداری ایرانی، ابتکار ایرانی» و یکشنبه، اول اردیبهشت‌ماه همزمان با آخرین روز از هفته جوان نیز به «جوان ایرانی، شعور معنوی، مهدویت و انتظار» مزین شده است.

اعلام برنامه‌های هفته جوان در همدان
وی با بیان اینکه این مجموعه به مناسبت هفته جوان برنامه‌های متعدی در دستور کار خود دارد، گفت: غبارروبی قبور شهدا، اعزام سمن‌های جهادی به مناطق سیل‌زده و برپایی ایستگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در محل خانه‌های جوان تمام شهرستان‌ها از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این ایام است.
روزبه از دیدار دبیران سمن‌های فعال با امام جمعه، افتتاح کارگاه البسه ورزشی-کارآفرینی توسط سازمان مردم‌نهاد و استفاده از تسهیلات صندوق و دیدار با استاندار، نمایندگان مجلس و خانواده شهدا مدافع حرم خبر داد.
معاون فرهنگی اداره ورزش و جوانان استان گفت: برگزاری جشن روز جوان با هدف تقدیر از جوانان فعال همراه با مراسم گلریزان، برگزاری کارگاه‌های توانمد سازی ویژه سمن‌ها با موضوع تحکیم خانواده و اجرای تئاتر خیابانی توسط سمن آوای امید و آرزو از دیگر برنامه‌های این ایام است.
وی از برگزاری کارگاه آموزشی کارآفرینی، دیدار دبیران سمن‌ها با فرماندهان ارتش و پادگان شهید نوژه همدان، نمایش فیلم سینمایی تنگه ابوقریب، همایش پیاده روی جوانان، حضور دبیران به همراه مجمع استانی در نماز جمعه و ارائه مشاوره رایگان به زوجین منتخب در هفته جوان خبر داد.
روزبه ادامه داد: برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه علوم پزشکی همدان، برگزاری جشن نیمه شعبان توسط سمن‌ها با همکاری معاونت جوانان و برگزاری مجالس مولودی در باشگاه‌های ورزشی توسط سمن‌ها از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده برای هفته جوان است.
انتهای پیام

captcha