محورهای خراسان‌شمالی لغزنده هستند/ رانندگان احتیاط کنند
کد خبر: 3803986
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹

محورهای خراسان‌شمالی لغزنده هستند/ رانندگان احتیاط کنند

گروه اجتماعی ــ رئیس پلیس راه خراسان‌شمالی با اشاره به اینکه بارش‌های امروز و روزهای گذشته سبب شده تا محورهای سطح استان لغزنده باشند، گفت: برای پیشگیری از وقوع حوادث رانندگی رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی همواره مورد تأکید است.

محورهای خراسان‌شمالی لغزنده هستند/ رانندگان احتیاط کنند

علیرضا حسین‌زاده، رئیس پلیس راه استان در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی، اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته تاکنون به دلیل لغزنده بودن محورها و عدم رعایت مقررات دو مورد تصادف در سطح جاده‌های استان به وقوع پیوسته که در این راستا دو نفر نیز به شدت مجروح و توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.
وی با اشاره به اینکه خوشبختانه در بررسی‌های بعمل آمده در حال حاضر ترافیک در همه محورهای استان روان است، افزود: در ساعات اولیه صبح امروز در گردنه‌های استان شاهد وجود مه غلیظ بودیم که این پدیده نیز هم اکنون کاهش یافته و مشکل خاصی وجود ندارد.
حسین زاده ادامه داد: رانندگان عزیز که در محورهای خراسان‌شمالی تردد می‌کنند به علت کوهستانی بودن این محورها و وقوع بارش‌های مکررلازم است قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.
رئیس پلیس راه خراسان‌شمالی با تاکید براینکه بیشترین تصادفات معمولاً در30 کیلومتری شهرها به وقوع می‌پیوندد از رانندگان خواست به جهت کاهش وقوع تصادفات و حوادث احتمالی ضمن رعایت نکات راهنمایی و رانندگی در صورت خستگی و خواب آلودگی حتما از ادامه رانندگی پرهیز نموده و در مکان مناسبی توقف کنند.
انتهای پیام

captcha