برگزاری روز مقاومت در نمایشگاه کتاب تهران
کد خبر: 3803988
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷
قادر آشنا خبر داد:

برگزاری روز مقاومت در نمایشگاه کتاب تهران

گروه ادب ــ قائم مقام سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از نامگذاری یک روز از نمایشگاه کتاب تهران به نام روز مقاومت خبر داد و گفت: در این روز از پوستر جایزه جهانی فلسطین رونمایی خواهد شد.

رونمایی از پوستر جایزه جهانی فلسطین در نمایشگاه کتاب تهرانبه گزارش ایکنا به نقل از ستاد خبری سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، قادر آشنا، قائم مقام سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با اشاره به برگزاری «جشن مقاومت» در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: روز جمعه، ۶ اردیبهشت‌ماه، همزمان با سومین روز نمایشگاه کتاب برنامه «جشن مقاومت» برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در این برنامه که با حضور محسن جوادی برگزار می‌شود، نمایندگان مختلفی از جنبش‎های آزادی بخش فلسطین و ناشران داخلی و خارجی فعالی در حوزه مقاومت حضور خواهند داشت. همچنین در این برنامه از پوستر جایزه جهانی فلسطین رونمایی خواهد شد.

آشنا تقدیر از خانواده‌های ۵ شهید مدافع حرم را بخش دیگری از برنامه‌های این روز اعلام کرد و گفت: برنامه‌ای نیز با موضوع «نقش ادبیات در توسعه فرهنگ مقاومت اسلامی» برگزار می‌شود و در برنامه دیگری دیداری میان ناشران و نویسندگان فعال در حوزه مقاومت برنامه‌ریزی شده است.
قائم مقام سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ادامه داد: کنگره شهدای مقاومت،‌تر جمه آثار مقاومت و رونمایی از آثار منتشر شده از شهدای حرم دیگر برنامه‌های این روز خواهند بود.

سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «خواندن توانستن است» از ۴ تا ۱۴ اردیبهشت در مصلی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام 

captcha