حضور مدرسان سوادآموزی کردستان در جشنواره الگوهای برتر تدریس
کد خبر: 3803994
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹

حضور مدرسان سوادآموزی کردستان در جشنواره الگوهای برتر تدریس

گروه اجتماعی ــ سرپرست معاونت سوادآموزی آموزش و پرورش کردستان گفت: آموزش‌دهندگان فعال در برنامه‌های سواد آموزی در جشنواره الگوهای برتر تدریس مواد درسی دوره‌های سوادآموزی و انتقال شرکت می‌کنند.

صدیقه عبداللهی، سرپرست معاونت سوادآموزی آموزش و پرورش کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: در راستای تقویت فرآیندهای آموزشی مورد استفاده در برنامه‌های سوادآموزی و بهبود و ارتقای دانش شغلی و تخصصی آموزش‌دهندگان کلاس‌های سوادآموزی، جشنواره الگوهای برتر تدریس مواد درسی دوره‌های سواد آموزی و انتقال برگزار می‌شود.
وی افزود: این جشنواره بر اساس اهداف و ماموریت های سوادآموزی با ارائه الگوی تدریس توسط آموزش‌دهندگان در یکی از شش ماده درسی دوره‌های سوادآموزی و انتقال شامل: آموزش فارسی، ریاضی، قرآن، علوم تجربی، فرهنگ اسلامی و علوم اجتماعی در سطح استان برگزار می‌شود.
عبداللهی با بیان اینکه فراخوان جشنواره در فروردین ماه 98 اعلام شده است؛ بیان کرد: ثبت‌نام و دریافت الگوهای مکتوب در ماه‌های اردیبهشت و خرداد انجام خواهد شد.
وی ادامه داد: در تیرماه نیز الگوهای مکتوب پذیرش شده بررسی و در مرداد ماه الگوهای پذیرش شده به صورت عملی ارائه و در شهریورماه نیز از نفرات برتر تجلیل به عمل می آید.
سرپرست معاونت سوادآموزی آموزش و پرورش کردستان از داوطلبان واجد شرایط شرکت در جشنواره خواست در موعد مقرر، نسبت به ارسال نسخه ای از الگوی تدریس و فایل word براساس ضوابط اعلامی به ادارات سوادآموزی شهرستان و منطقه اقدام کنند.
عبداللهی در در پایان یادآور شد: حداکثر 10 درصد ازالگوهایی که در ارزیابی ارائه عملی، 60 از 70 امتیاز کل را کسب نمایند، به عنوان الگوهای برتر انتخاب و با اعطای لوح تقدیر و هدیه مورد تشویق قرار خواهند گرفت و به سایر الگوهایی که به مرحله عملی دعوت و جزو 10 درصد برتر نباشند لوح یادبود شرکت در جشنواره اعطا خواهد شد.
انتهای پیام

captcha