ارسال بیش از ۱۴۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ملی «نماز و نیایش»
کد خبر: 3803998
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷

ارسال بیش از ۱۴۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ملی «نماز و نیایش»

گروه اجتماعی ــ مدیر انجمن سینمای جوان قم از ارسال ۱۴۱۴ اثر برای جشنواره ملی «نماز و نیایش» به روایت دوربین به دبیرخانه این جشنواره خبر داد.

ارسال بیش از 1400 اثر به جشنواره ملی « نماز و نیایش»به گزارش ایکنا از قم، رضا ابوذر، مدیر انجمن سینمای جوان قم، امروز، 26 فروردین‌ماه در نشست خبری هشتمین جشنواره ملی «نماز و نیایش به روایت دوربین» که در ساختمان اداره‌کل فرهنگ و ارشاد سلامی استان قم برگزار شد، گفت: هزار و 414 اثر برای جشنواره ملی نماز و نیایش به روایت دورین به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که شامل 257 فیلم، 239 فیلمنامه، 908 عکس و 10 مجموعه عکس «هر مجموعه شامل 7 عکس» می‌شود.

وی افزود: داوری عکس و فیلم انجام شده و در بخش فیلم 59 اثر و در بخش عکس 35 اثر به بخش جوایز رسیده‌اند، فیلم‌ها از 10 تا 12 اردیبهشت‌ماه در تالار مرکزی شهر و عکس‌ها از 9 تا 12 اریبهشت در گالری تالار مرکزی شهر واقع در میدان شهرداری به نمایش درمی‌آیند.

مدیر انجمن سینمای جوان قم ادامه داد: امسال تمام برنامه‌ها اعم از اکران، نقد و بررسی فیلم‌ها در تالار مرکزی شهر برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: از میان آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره در بخش فیلم، استان قم با 68 اثر در رتبه اول و بعد از آن تهران و اصفهان در جایگاه دوم و سوم قرار دارند، در بخش فیلمنامه هم استان قم با 60 اثر رتبه اول و تهران و مشهد در جایگاه‌های بعدی قرار دارند.

ابوذر بیان کرد: تا این لحظه 30 فیلم یک دقیقه‌ای موبایلی رسیده است، از افرادی که فیلم موبایلی فرستاده‌اند دعوت می‌شود تا در ورکشاپی که به صورت تخصصی به آموزش می‌پردازد، شرکت کنند.

یادآور می‌شود، مهلت شرکت در بخش فیلم‌های یک دقیقه‌ای موبایلی(ویژه همشهریان قمی)، تا 30 فروردین‌ماه تمدید شده‌ است.

انتهای پیام

captcha