اولویت ارتقای فرهنگ بر صرفه اقتصادی در فروشگاه جانبی مسابقات
کد خبر: 3804004
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵

اولویت ارتقای فرهنگ بر صرفه اقتصادی در فروشگاه جانبی مسابقات

کانون خبرنگاران نبأ ــ غرفه محصولات فرهنگی بخش نمایشگاهی مسابقات بین‌المللی قرآن آثاری چون کتاب، صنایع دستی و اسباب‌بازی را با تخفیف 25 درصدی با هدف ارتقای فضای فرهنگی و نه صرفه اقتصادی، به بازدیدکنندگان ارائه می‌داد.

امید نورمحمدی، مسئول غرفه فروشگاه محصولات فرهنگی «کتابستان رضوی» در نمایشگاه جانبی سی‌و‌ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در گفت‌و‌گو با کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، با بیان اینکه در قم فروشگاه کتاب داریم، گفت: امسال اولین سالی بود که به دعوت از مؤسسه عقیق در این نمایشگاه حضور داشتیم، اما 10 سال در زمان برگزاری مسابقات از این نمایشگاه بازدید داشتم.
وی درباره فعالیت‌های این غرفه بیان کرد: در این غرفه محصولات فرهنگی شامل کتاب، صنایع دستی و اسباب‌بازی با تخفیف 25 درصدی به بازدیدکنندگان ارائه می‌شد؛ گرچه حضور ما در این نمایشگاه صرفه اقتصادی نداشت اما هدف ما کمک به ارتقای فضای فرهنگی بود.
نورمحمدی با اظهار رضایت از میزان استقبال بازدیدکنندگان، بیان کرد: طی ایام برگزاری نمایشگاه استقبال بازدیدکنندگان خوب بود، به‌ویژه از سوی دانش‌آموزان از این غرفه، که یک دلیل آن به خاطر تخفیفی بود که در نظر گرفته بودیم و دیگر اینکه بن‌هایی در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفته بود و این سبب شد که دانش‌آموزان زیادی به ما مراجعه کنند.
مسئول غرفه فروشگاه محصولات در پیشنهاد جهت ارتقای فعالیت و برنامه‌های فرهنگی، گفت: در برگزاری نمایشگاه‌‌ها علاوه بر کیفیت و جذابیت در ارائه برنامه‌ها، هزینه‌ها باید مدیریت شود؛ به‌عنوان مثال وقتی برای قشری بن خرید در نظر گرفته می‌شود صرفاً جهت تأمین نیاز فرهنگی آنان باشد نه اینکه دانش‌آموز بیاید سوت یا توپ بخرد.
یادآور می‌شود، سی‌و‌ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم به همت سازمان اوقاف و امور خیریه طی روزهای 21 تا 25 فروردین‌ماه در مصلی امام خمینی‌(ره) برگزار شد.
الهام مهران‌راد
انتهای پیام
captcha