برنامه‌های موسسه فرهنگی «موعود عصر» به مناسبت نیمه‌شعبان اعلام شد
کد خبر: 3804023
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۶

برنامه‌های موسسه فرهنگی «موعود عصر» به مناسبت نیمه‌شعبان اعلام شد

گروه اندیشه ــ نشست خبری موسسه فرهنگی «موعود عصر»، در آستانه جشن بزرگ نیمه شعبان این موسسه صبح امروز دوشنبه 26 فروردین‌ماه در محل این موسسه برگزار شد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از موسسه فرهنگی «موعود عصر»، اسماعیل شفیعی سروستانی در این نشست گفت: این ایام را تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و آرزوی ظهور موفور السرور آن یگانه دوران و نجات همه مستضعفان و مومنان از ابتلائات سخت آخرالزمانی را دارم. موسسه فرهنگی هنری موعود عصر، امسال در ایام برگزاری جشن میلاد حضرت صاحب الزمان (عج) و دهه مهدویت ویژه برنامه‌هایی را در دستور کار دارد. یکی از این برنامه‌ها انتشار ویژه نامه بهارانه ماهنامه موعود در یکصد صفحه با موضوع آخرالزمان و راه رهایی از فتنه‌ها و ابتلائات است.
مدیر مسئول موسسه موعود عصر در ادامه افزود: از دیگر اقدامات، ترجمه و انتشار کتاب ارزشمند «خیرالبریه و الطاف الالهیه» در موضوع امامت و ولایت می‌باشد. همچنین برگزاری مراسم جشن و نشست علمی فرهنگی در روز پنجشنبه 29 فروردین ماه در سالن سوره حوزه هنری با موضوع محوری «مرابطه مومنانه منتظران» از دیگر فعالیت‌ها خواهد بود. اعزام سخنران و حضور در مجامع فرهنگی به مناسبت این دهه فرخنده در نقاط مختلف را نیز در دستور کار داریم.
سردبیر ماهنامه موعود ادامه داد: رونمایی از هشتمین جلد از مجموعة گران‌سنگ «تاریخ فرهنگی قبیلة لعنت» از دیگر فعالیت‌های موسسه موعود عصر در دهه مهدویت خواهد بود. این اثر، آخرین جلد از این مجموعه است که با عنوان: «ایلومیناتی، سیزده خاندان تاجدار، سیزده خط خونین» چاپ و و منتشر می‌گردد. همچنین تدارک قریب به 150 عنوان کتاب و 130 بسته لوح فشرده و نشریات موعود در حوزه مطالعات مهدوی و فرهنگی، برای عموم علاقه‌مندان نشر فرهنگ مهدوی با تخفیف ویژه را در نظر گرفته‌ایم.
شفیعی‌سروستانی بیان کرد کرد: موعود در حالی بیست و چهارمین سال از فعالیت علمی و فرهنگی خود را پشت سر می‌گذارد که انتشار 24 سال ماهنامه موعود و انتشار 5 سال «الصراط» به زبان عربی به طور مستمر را در کارنامه خود دارد. تولید و انتشار قریب به 130 عنوان لوح فشرده، انتشار 8 جلد دایره المعارف موعود آخرالزمان، برگزاری 14 سال نشست فرهنگی مهدوی به طور پیوسته در پایان هر ماه، با عنوان «سلسله نشست‌های ماهانه فرهنگ مهدوی»، راه‌اندازی سایت‌های مهدوی و فرهنگی موعود به زبان‌های فارسی، عربی و انگلیسی، انتشار 17 عنوان کتاب به زبان عربی در موضوع و محتوای دشمن‌شناسی و مطالعات فرهنگی، اعزام سخنران در مجامع دانشگاهی و فرهنگی سراسر کشور، تأسیس کتابخانه تخصصی جهت مطالعات مهدوی و مطالعات فرهنگی و ... نیز از دیگر فعالیت‌های موسسه در این سال‌ها بوده است.
وی افزود: اخیراً مجموعه 22 ساله نشریه موعود با قابلیت‌های مختلف در قالب یک بسته لوح فشرده تهیه و توزیع شده است. به جز این، سایت‌های موعود با دارا بودن بیش از 30 هزار مقاله، کتاب، فیلم و طرح در مباحث مهدوی و شناخت فرهنگی با آدرس www.mouood.org همواره در خدمت پژوهشگران و علاقه‌مندان است. سایت فروشگاهی موعود نیز با آدرس www.yaranshop.ir همه آثار موعود را در کم ترین زمان ممکن برای علاقه‌مندان ارسال می‌دارد.
شفیعی‌سروستانی در انتها گفت: کانال‌های موعود و تاریخ فردا در پیام‌رسان‌های داخلی اعم از سروش، ایتا و گپ نیز فعال هستند و علاقه مندان می توانند اخبار و اطلاعات مربوطه به فعالیت های موسسه را از طریق آن ها دنبال نمایند.
انتهای پیام

captcha