مشاوران کمیته امداد تهران به مناطق سیل‌زده لرستان اعزام شدند
کد خبر: 3804037
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۷
معاون حمایت کمیته امداد تهران:

مشاوران کمیته امداد تهران به مناطق سیل‌زده لرستان اعزام شدند

گروه جامعه ــ معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان تهران از اعزام مشاوران و روانشناسان شاغل در این نهاد به مناطق سیل‌زده استان لرستان خبر داد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی کمیته امداد تهران، جواد صفاری، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان تهران از اعزام مشاوران و روانشناسان شاغل در این نهاد به مناطق سیل زده استان لرستان در سه نوبت و در هر نوبت سه گروه چهار نفره خبر داد و گفت: اولین گروه 25 فروردین‌ماه، به شهرستان معمولان در استان لرستان اعزام شد.

وی ادامه داد: مشاوران و روانشناسان کمیته امداد استان تهران به مدت پنج روز در مناطق تعیین شده حضور دارند و خدمات مشاوره‌ای به هموطنان ارائه می‌دهند.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان تهران با اشاره به اینکه دو گروه دیگر در روزهای 29 و 31 فروردین‌ماه به مناطق سیل‌زده استان لرستان اعزام می شوند، افزود: یکی از این گروه‌ها به شهرستان پل‌دختر و گروه دیگر در معمولان حضور می‌یابند.

صفاری هدف از اعزام مشاوران و روانشناسان به مناطق سیل‌زده را تقویت روحیه شادابی، امید، تاب‌آوری، همدلی و ایجاد آرامش دانست و گفت: مشاوران با اهدای بسته‌های فرهنگی تهیه شده به هموطنان سیل‌زده به ویژه کودکان و نوجوانان، در کنار آنها حضور می‌یابند تا آلام و رنج آنها را تا حدودی کم کنند.

انتهای پیام

captcha