جشن بیست سالگی کانون اندیشه جوان برگزار می‌شود
کد خبر: 3804042
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۱

جشن بیست سالگی کانون اندیشه جوان برگزار می‌شود

گروه دانشگاه ــ مراسم بیستمین سالگرد تأسیس کانون اندیشه جوان با حضور جمعی از اندیشمندان، علاقه‌مندان و فعالان حوزه فرهنگ و اندیشه در سالن شهید مطهری این مؤسسه برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی کانون اندیشه جوان، در آغازین روز‌های گام دوم انقلاب اسلامی به بهانه بیستمین سالگرد تاسیس کانون اندیشه جوان، مراسمی با حضور نخبگان و اهالی اندیشه و با سخنرانی آیت‌الله علی‌اکبر رشاد، رئیس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، حجت‌السلام قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، سعید اوحدی، رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مسعود فیاضی، رئیس هیئت مدیره کانون اندیشه جوان، علی فروغی، رئیس شبکه سه سیما و کمیل خجسته، مدیرعامل موسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان برگزار خواهد شد.

همچنین در این جشن که مصادف با میلاد با سعادت حضرت علی‌اکبر و روز جوان است شاعران جوان و برجسته کشور از جمله میلاد عرفان‌پور و سجاد سامانی به شعرخوانی و علی‌اکبر سماواتی از مداحان اهل‌بیت(ع) به مدیحه‌سرایی می‌پردازند.

گفتنی است در حاشیه این مراسم نمایشگاهی از دستاورد‌های کانون اندیشه جوان در حوزه‌های تالیف کتاب، همایش، نشست، حلقه‌های آموزشی و رسانه‌های مکتوب و مجازی در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.
 
این مراسم روز چهارشنبه، ۲۸ فروردین‌ماه از ساعت ۹ تا ۱۳ در سالن شهید مطهری کانون اندیشه جوان واقع در تهران، خیابان وصال شیرازی، بالاتر از خیابان طالقانی، کوچه فرهنگی (بهنام)، پلاک ۱۹ برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام
captcha