تقویت حمایت از موسسات قرآنی ـ فرهنگی اصفهان در سال ۹۸
کد خبر: 3804053
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲

تقویت حمایت از موسسات قرآنی ـ فرهنگی اصفهان در سال ۹۸

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از تقویت و حمایت از مؤسسات قرآنی ـ فرهنگی این استان در سال 98 خبر داد.

تقویت حمایت از موسسات فرهنگی قرآنی اصفهان در سال 98

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، حجت‌الاسلام ابوالفضل یعقوبی در نشست هم‌اندیشی روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های استان اصفهان با اشاره به برنامه‌های تقویتی و حمایتی از مؤسسات فرهنگی قرآنی اصفهان در سال ۹۷ گفت: بر اساس مصوبه شورای توسعه فعالیت‌های قرآنی مجوزهای مؤسسات فرهنگی قرآنی توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به تبع آن ادارات کل استان‌ها صادر می‌شود.
رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: بر همین اساس در دومین جلسه هیئت رسیدگی به امور مؤسسات قرآنی فرهنگی قرآن وعترت تعداد ٣٠ موافقت اصولی مؤسسات قرآنی استان اصفهان تصویب شد که پس از طی فرایندهای اداری پروانه این مؤسسات صادر می گردد.
وی افزود: موافقت اصولی‌های صادر شده مربوط به شهرستان‌های اصفهان، نایین، کاشان، مبارکه، برخوار، خمینی شهر، فلاورجان، اردستان، نجف آباد، آران و بیدگل، لنجان، فریدونشهر، خور و بیابانک و گلپایگان است.
خاطرنشان می‌شود، نشست هم‌اندیشی رؤسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های استان اصفهان با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان ۲۵ فروردین در مجتمع فرهنگی هنری استاد فرشچیان برگزار شد.

انتهای پیام 

captcha