توطئه‌های دشمنان مانع از بین رفتن روحیه معنویت‌گرایی ملت ایران نمی‌شود
کد خبر: 3804121
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۵:۴۳

توطئه‌های دشمنان مانع از بین رفتن روحیه معنویت‌گرایی ملت ایران نمی‌شود

گروه سیاست و اقتصاد ــ نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: برخلاف همه توطئه‌های دشمنان برای از بین بردن روحیه معنویت‌گرایی و انس با خدا همواره حضور ملت ایران در مراسم معنوی همچون اعتکاف، اعیاد و مناسبت‌های مذهبی پررنگ است.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام علیمرادی، نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری روز گذشته، 26 فروردین‌ماه در دیدار با امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه و شهردار جیرفت با اشاره به بارش باران در مناطق کشور گفت: خداوند برکات و نزولات آسمانی را ارزانی داشت و تا حد زیادی خشکسالی‌ها برطرف شد اما در برخی نقاط خسارت و صدماتی نیز وارد شده است که بخش عمده‌ای از این صدمات و خسارت‌ها مربوط به اقداماتی است که باید صورت می‌گرفته اما انجام نشده است.
وی افزود: در کجای دنیا سراغ دارید که در زمان وقوع حادثه‌ای، این چنین همدلی وجود داشته باشد و بر اساس یک حرکت جهادی و از خود گذشتگی به کمک همنوعان خود بشتابند.
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه سال جاری به لحاظ معنوی سال پر جنب و جوشی است، بیان کرد: امسال برخلاف آنچه دشمنان بر طبل تو خالی خود می‌زنند که سال ۹۸ سال پرخطری برای انقلاب است اما امسال با امید، رحمت و فداکاری آغاز شد و این رحمت، حس تقابل و نه گفتن به دشمنان به فضل الهی روز به روز برجسته‌تر می‌شود.
علیمرادی تصریح کرد: واقعیت این است هر چه زمان می‌گذرد و دشمنان پافشاری می‌کنند خدشه‌ای به انقلاب وارد کنند نمی‌توانند، چرا که به پشتوانه اعتماد ملت، امام(ره) و رهبری، انقلاب را بر مبانی مستحکمی استوار کرده‌اند که شیطنت دشمنان تأثیری بر آن ندارد.
وی با اشاره به اینکه ملت امورات خود را بر محوریت معنویت انجام می‌دهند، افزود: بر تمام دنیا آشکار است که ملت ایران با محوریت ولی فقیه زندگی می‌کنند و دلیل اصلی پشت سر گذاشتن تمام مشکلات ولایت‌پذیری ملت ایران است.
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: امروز ملت ایران به این باور رسیده که دوره فریب‌کاری دشمنانی همچون آمریکا گذشته است شاید در چند سال گذشته برخی فکر می‌کردند راه حل مشکلات کشور، تعامل با دشمنان است اما امروز این تفکر به حداقل رسیده است.
علیمرادی تأکید کرد: علی‌رغم همه توطئه‌های دشمنان برای از بین بردن روحیه معنویت‌گرایی و انس با خدا همواره حضور ملت ایران در مراسم معنوی همچون اعتکاف، اعیاد و مناسبت‌های مذهبی پررنگ است.
انتهای پیام

captcha