برگزاری مراسم احیای نیمه شعبان در دهدشت
کد خبر: 3804144
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۱

برگزاری مراسم احیای نیمه شعبان در دهدشت

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر جامعة‌القرآن برادران دهدشت از برگزاری مراسم احیای شب نیمه شعبان در مسجد امام جعفر صادق(ع) این شهر خبر داد.

برگزاری مراسم احیای نیمه شعبان در دهدشت

حجت‌الاسلام سیدعبدالوهاب اسلام‌پی، مدیر جامعةالقرآن برادران دهدشت در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: مراسم احیای شب نیمه شعبان شنبه شب از ساعت 11.30 شب تا اذان صبح در مسجد امام جعفرصادق(ع) این شهر برگزار خواهد شد.
وی اعمال شب نیمه شعبان، قرائت قرآن، مناجات، اشعار فراق یار، دعا و مناجات، سخنرانی، حضور مداحان و ... را از برنامه‌های اجرایی این مراسم عنوان کرد.
مدیر جامعةالقرآن برادران دهدشت در ادامه اخذ جهیزیه برای فعالان قرآنی، طلاب، مناطق محروم، خانواده‌های کم‌بضاعت، خانواده‌های یتیم و بی‌سرپرست، خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و ... با همکاری خیرین در راستای ازدواج آسان را از برنامه‌های در دست اقدام اعلام کرد.
حجت‌الاسلام اسلام‌پی در بخش دیگری از اظهارات خویش، از اعزام 5 نفر از فعالان قرآنی جامعةالقرآن به حمیدیه خوزستان جهت کمک به سیل‌زدگان خبر داد و بیان کرد: کمک به هم‌نوعان که مثل ما آدم هستند و حق زندگی دارند و ما باید به داد برادر دینی و وطنی خود برسیم.
وی اضافه کرد: لازم است همه با سیل‌زدگان هم درد و هم صدا باشند و در همیاری آنان کوتاهی نکنیم.
انتهای پیام

captcha