اجرای طرح «سیل مهربانی همکلاسی‌ها» در مدارس البرز
کد خبر: 3804166
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸

اجرای طرح «سیل مهربانی همکلاسی‌ها» در مدارس البرز

گروه اجتماعی ــ معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: طرح «سیل مهربانی همکلاسی‌ها» برای مناطق سیل‌زده با شعار هر مدرسه یک پایگاه همدلی در این استان کلید خورد.

اجرای طرح «سیل مهربانی همکلاسی‌ها» در مدارس البرز

مسعود مهرانی‌نیا، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، با اشاره به پویش ملی حمایت دانش‌آموزان از مناطق سیل‌زده، اظهار کرد: این طرح با هدف ترویج فرهنگ نوعدوستی، تلاش، ایثار و مشارکت‌جویی در بین دانش‌آموزان، همدلی و همراهی با دانش‌آموزان و خانواده‌های آسیب‌دیده از سیل اخیر و انسجام بخشی هدایای نقدی و غیرنقدی دانش‌آموزان، فرهنگیان و اولیا در مدارس اجرایی شده است.
وی افزود: سیل مهربانی همکلاسی‌ها با مشارکت و هم‌افزایی شورای هماهنگی تشکل‌های دانش‌آموزی و شوراهای دانش‌آموزی همزمان با سراسر و مصادف با میلاد با سعادت حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان برگزار می‌شود.
مهرانی‌نیا از این طرح به عنوان یک فرصت تربیتی و اجتماعی یاد کرد و یادآورشد: امیدواریم با همدلی دانش‌آموزان، فرهنگیان و اولیا، بخشی از آلام و خسارات وارد شده به دانش‌آموزان و خانواده‌ها در مناطق سیل‌زده برطرف شود.
این مسئول ادامه داد: این پویش دانش‌آموزی روز چهارشنبه، 28 فروردین ساعت 10 صبح در دو هزار و 581 کد مدرسه استان البرز و همچنین در شیفت بعدازظهر به صورت نمادین به اجرا در می‌آید.
معاون پرورشی آموزش و پرورش البرز با بیان اینکه تمامی وجوه نقدی اهدایی و داوطلبانه جمع‌آوری شده از دانش‌آموزان، فرهنگیان و اولیا در مدارس پس از تهیه و تنظیم در همان روز صورت جلسه می‌شود، اضافه کرد: کمک‌های جمع‌آوری شده به شماره حساب مرکز نیکوکاری آموزش و پرورش با شماره حساب 0110769749001 با شناسه پرداخت 682825464 و شماره کارت 6037997929700459 واریز می‌شود.
انتهای پیام

captcha