جشن رمضان در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3804322
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰

جشن رمضان در یزد برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ــ قائم‌ مقام کمیته امداد استان یزد گفت: امسال جشن رمضان به‌صورت گسترده در طول ماه مبارک رمضان در تمامی شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

جشن «رمضان» در یزد برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، محمدحسین باقریان، قائم‌ مقام کمیته امداد استان یزد صبح امروز،27 فروردین در جلسه ستاد راهبردی جشن رمضان با ارائه گزارشی از نحوه برگزاری جشن رمضان در سال‌های گذشته اظهار کرد: امسال جشن رمضان به‌صورت گسترده با مشارکت و همکاری کمیته امداد، صداوسیما و نیکوکاران یزدی در طی ماه مبارک رمضان در تمامی شهرستان‌ها برگزار می‌شود.
وی افزود: این نهاد در نظر دارد در ماه مبارک رمضان اقدامات ارزشمندی را با مشارکت و همکاری نیکوکاران برای خدمت به جامعه هدف تحت حمایت و نیازمندان جامعه انجام دهد.
قائم‌مقام کمیته امداد استان یزد بیان کرد: در ماه مبارک سال جاری جشن رمضان با حضور خیران، مسئولان و صاحبان صنایع و کارخانه‌ها باهدف ترویج فرهنگ احسان و انفاق و جذب کمک‌های خیری و مردمی برای کمک به رفع مشکلات و نیازهای نیازمندان به مرحله اجرا درمی‌آید.
وی ادامه داد: برنامه جشن رمضان با اجرای برنامه‌های متنوع و جذاب در تمامی شهرستان‌ها توسط صداوسیما پوشش داده می‌شود.
باقریان گفت: از نیمه ماه مبارک رمضان تا پایان عید سعید فطر پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و جذب کمک‌های مردمی فعال می‌شود و اطلاعات موردنیاز نیکوکاران و مسئولان در مورد نحوه مشارکت در برنامه‌های خیرخواهانه کمیته امداد در ماه مبارک رمضان از طریق این پایگاه‌ها ارائه می‌شود و در شب‌های قدر نسبت به ثبت‌نام از حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین اقدام می‌کنند.
وی با اشاره به اجرای پویش مردمی باهدف تهیه بسته‌های غذایی برای محرومان در این ماه افزود: در ماه مبارک رمضان امسال 50 هزار کیسه همیان مولا برای دریافت بسته‌های غذایی اهدایی مردم نیکوکار به نیازمندان در محلات مختلف توزیع می‌شود.
قائم‌مقام کمیته امداد استان یزد گفت: این نهاد سعی دارد از تمامی ظرفیت‌های موجود به‌ویژه مراکز نیکوکاری، اداره اوقاف و امور خیریه، کانون مساجد، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، شورای اسلامی شهر و روستا، شورای زکات روستاها و دهیاری‌ها برای خدمت‌رسانی بهتر به نیازمندان در ماه مبارک رمضان استفاده کند.
انتهای پیام

 

captcha