احداث اولين واحد مسكونی توسط بنياد مسكن استان مرکزی در چگنی لرستان آغاز شد
کد خبر: 3804341
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸

احداث اولين واحد مسكونی توسط بنياد مسكن استان مرکزی در چگنی لرستان آغاز شد

گروه اجتماعی ــ استاندار مرکزی در سفر به استان لرستان گفت: امروز عملیات اجرائی احداث اولین واحد مسکونی در شهرستان چگنی استان لرستان توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی آغاز شد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از پایگاه خبری استانداری، سیدعلی آقازاده استاندار مرکزی صبح امروز 27 فروردین‌ماه در آئین کلنگ‌زنی اولین واحد مسکونی ساخت بنیاد مسکن استان در شهرستان چگنی لرستان، اظهار کرد: عزم و اراده همه مردم و مسئولین استان مرکزی از جمله نماینده ولی فقیه در استان، نهادها، انجمن‌ها و اصناف بر تامین نیازهای فوری و کمک به سیل‌زدگان استان لرستان است.
وی ادامه داد: علی‌رغم اینکه استان مرکزی نیز درگیر سیلاب و حجم زیاد بارندگی بود و در کل استان خساراتی وارد شد ولی با توجه به شدت خسارات سیل در استان لرستان کمک به مردم این استان را بعنوان وظیفه در دستور کار قرار داد.
استاندار مرکزی با اشاره به اینکه چندین کاروان برای تامین مایحتاج سیل‌زدگان استان لرستان از استان مرکزی اعزام شده است، گفت: امروز شاهد اعزام کاروان 50 کامیونی استان مرکزی شامل اقلام خوراکی و کالاهای یکبار مصرف، یخچال، اجاق گاز، فرش، پتو، انواع پوشاک، کنسرو، برنج و روغن که همه مایحتاج مورد‌نیاز مردم مناطق سیل‌زده است به استان لرستان بودیم که تحویل استاندار لرستان شد و در انبار هلال‌احمر و با نظر مستقیم ستاد بحران و ستاد بازسازی مناطق بر اساس نیاز مناطق توزیع می‌شود.
وی افزود: قطعا این کاروان آخرین کمک استان مرکزی به مناطق سیل‌زده استان لرستان نیست و در روز‌ها و هفته‌های آتی نیز شاهد ارسال کمک‌ها به استان لرستان خواهیم بود.
آقازاده با بیان اینکه هم‌اکنون بیش از 70 دستگاه ماشین‌آلات سنگین استان مرکزی در خدمت سیل‌زدگان لرستان است، گفت: احداث و بازسازی حدود 2 هزار واحد مسکونی مناطق سیل‌زده استان لرستان در شهرستان چگنی و تعدادی از روستاهای اطراف خرم‌آباد به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی واگذار شده است که امروز عملیات اجرائی احداث اولین واحد مسکونی در شهرستان چگنی آغاز شد.
براساس این گزارش، استاندار مرکزی در سفر به شهرستان لرستان که از عصر روز گذشته آغاز شد، با نماینده ولی فقیه در این استان دیدار کرد و گفت: استان مرکزی در کمک به مردم سیل‌زده استان لرستان تا بازسازی مناطق سیل‌زده از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.
وی همچنین در دیدار با سید‌موسی خادمی استاندار لرستان بخشی از کمک‌های مردمی این استان را به مردم سیل‌زده لرستان اهدا کرد.
در این دیدار همچنین مقرر شد استان مرکزی معین شهرستان سیل‌زده دوره چگنی شود و در بازسازی این شهرستان سیل‌زده مشارکت داشته باشد.
استاندار مرکزی در سفر خود به لرستان از مناطق سیل‌زده شهرستان چگنی بازدید کرد، مقرر شده است که بنیاد مسکن استان مرکزی دو هزار واحد مسکونی در شهرستان چگینی احداث کند.
انتهای پیام

captcha