طبخ و توزیع روزانه ۲ هزار غذای گرم بین سیل‌زدگان پلدختری
کد خبر: 3804353
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۵

طبخ و توزیع روزانه ۲ هزار غذای گرم بین سیل‌زدگان پلدختری

گروه اجتماعی ــ مدیرکل ورزش و جوانان لرستان از طبخ و توزیع روزانه دو هزار غذای گرم بین سیل‌زدگان پلدختری با مشارکت سازمان‌های مردم‌نهاد و هیئت‌های ورزشی خبر داد.

طبخ و توزیع روزانه ۲ هزار غذای گرم بین سیل‌زدگان پلدختریبه گزارش ایکنا از لرستان، علی‌یاور عزیزپور، مدیرکل ورزش و جوانان لرستان سه‌شنبه، ۲۷ فروردین‌ماه در جشن گلریزان که به‌مناسبت روز جوان و حضور دبیران و سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان و با هدف کمک به سیل‌زدگان پلدختر و معمولان برگزار شد، اظهار کرد: دستگاه ورزش و جوانان لرستان از اولین دستگاه‌های وزارت ورزش و جوانان بود که جشن گلریزان را برای کمک و احسان به آسیب‌دیدگان سیل لرستان برگزار کرد.
وی با ذکر این مطلب که در جریان سیل خسارت‌های فراوانی به مردم به‌ ویژه دو شهر پلدختر و معمولان وارد شد، افزود: آورده اقتصادی این جشن گلریزان در جهت کمک به سیل‌زدگان صرف می‌شود.
عزیزپور با ذکر این مطلب که دستگاه ورزش و جوانان با وجود آسیب‌های فراوانی که در جریان سیل پلدختر دیده اما منشأ برنامه‌های فرهنگی در این شهر شده است، اضافه کرد: سازمان‌های مردم نهاد و هیئت‌های ورزشی روزانه دو هزار غذای گرم در طبخ و به‌صورت هدفمند توزیع می‌کنند و این برنامه کماکان برنامه دارد.
مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با تأکید بر این‌که روزانه ۴۰ تا ۶۰ نفر از سازمان‌های مردم‌نهاد ورزش و جوانان و هیئت‌های ورزشی برای کمک به سیل‌زدگان پلدختر و معمولان اعزام شدند، تصریح کرد: از سراسر کشور امدادهای مردمی به سیل‌زدگان ارسال شد.
وی به توزیع کمک‌هایی که از سوی مدیران کل ادارات ورزش و جوانان کشور، سازمان‌های مردم نهاد و هیئت‌های ورزشی کشور به لرستان ارسال شد اشاره کرد و افزود: جامعه ورزشی استان بدون کوچک‌ترین چشم‌داشتی در خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان سنگ تمام گذاشت.
عزیزپور با ذکر این مطلب که فاز کمک تغییر کرده و باید در راستای کمک‌های عمرانی ورود پیدا کرد، افزود: جوانانی که از سیل اخیر آسیب دیدند حمایت می‌شوند.
انتهای پیام

captcha